Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:47:01 GMT

افزایش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در قم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۴۴۱

افزایش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از افزایش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در قم خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته آمار بستری شدگان مشکوک به کرونا در قم به 100 نفر افزایش یافت.

محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم خرداد ماه، ۳۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۴ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ، ۷ نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند

 وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال حدود ۳۵ نفر آنها وخیم است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی بیماران بیمارستان مشکوک به کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران