Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:21:17 GMT

بازیکنان تیم فوتبال فولاد شارژ مالی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۵۲۰

بازیکنان تیم فوتبال فولاد شارژ مالی شدند

بازیکنان و اعضای کادرفنی پیش از شروع ادامه مسابقات لیگ‌برتر شارژ مالی شدند.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، با پی‌گیری مدیریت و مساعدت هیات‌مدیره باشگاه روز گذشته بخشی از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فولادخوزستان پرداخت شد تا مجموع دریافتی‌های اعضای تیم به میانگین ۷۰ درصد برسد.

تیم فولادخوزستان ۱۴ روزی است که برای شروع پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ‌برتر در تهران اردو زده است و این پرداختی می‌تواند از نظر روحی و روانی تاثیرات مثبت روی تیم بگذارد تا با تمرکز بالاتری برای بازی‌های پیش رو آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی تیم فولاد خوزستان در نخستین بازی خود باید روز ۲۹ خرداد در ورزشگاه شهدای فولادخوزستان میزبان تیم استقلال باشد، شاگردان نکونام با یک بازی‌کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مورد عجیب عبدالله
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل