Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:08:19 GMT

عابدزاده بعد از تعطیلی روی نیمکت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۸۷۳

عابدزاده بعد از تعطیلی روی نیمکت

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو جزو نفرات ذخیره تیمش در دیدار با ستوبال است.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر پرتغال پس از حدود سه ماه وقفه بخاطر شیوع ویروس کرونا، دوباره از سر گرفته شده که شب گذشته در نخستین بازی هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها، تیم صدرنشین پورتو در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک مقابل فامالیسائو شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال امشب هم با انجام دو مسابقه ادامه پیدا می‌کند که در یکی از آنها، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم دوس باریروس فونچال، پذیرای تیم رده دوازدهمی ویتوریا ستوبال خواهد بود.

 

امیر عابدزاده که در این فصل تنها پنج بازی انجام نداده، اما در ۱۹ مسابقه دیگر ماریتیمو حضور ثابت در ترکیب داشته، برخلاف ۱۰ دیدار اخیرشان در لیگ برتر پرتغال امشب جزو نفرات اصلی تیمش دیده نمی‌شود و مقابل ویتوریا ستوبال نمیکت‌نشین است.

 

یاران عابدزاده که در این فصل ۵ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۰ باخت داشتند، به دنبال پایان روند سه شکست اخیرشان هستند تا ۲۷ امتیازی شده و از رده پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بالاتر بروند.

 

امیر عابدزاده ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو لیگ برتر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟