Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روبرتو کارلوس می‌گوید که علاقه خاضی به نحوه بازی خامس رودریگز دارد. تاریخ انتشار: 22:25 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۴۶

خبرگزاری میزان - روبرتو کارلوس بازیکن اسبق رئال مادرید در مورد خامس رودریگز اظهار داشت: به نظرم خامس یک پدیده و بازیکنی است که احترام زیادی برایش قائل هستم و اخیراً هم با او صحبت‌هایی را انجام داده‌ام و حتی برای ناهار او را دعوت کردم، اما به دیدار من نیامد، چون تولد دخترش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در مورد خامس کمی صبور باشیم چرا که زیدان علاقه زیادی به این هافبک کلمبیایی دارد و در هر بازی، بازیکنان نقش مهمی دارند. به نظرم برای مربی مهم است که خامس از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد.  در حال حاضر فقط ۱۱ بازیکن فیکس حضور ندارند بلکه هر ۲۵ بازیکن می‌توانند درون زمین نقش داشته باشند.

مدافع پیشین رئال مادرید عنوان کرد: وقتی فرصت بازی در اختیار خامس قرار داده شود او می‌تواند هم در رئال و هم تیم ملی کلمبیا بازی کند زیرا مورد اعتماد مربیان است. باز هم می‌گویم علاقه خاصی به این بچه دارم زیرا توانایی فوق‌العاده‌ای دارد، به نحوی که هر بار که همدیگر را می‌بینیم محکم او را بغل می‌کنم.

بیشتر بخوانید: دستمزد پوگبا مانع پیوستن او به رئال مادرید می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید روبرتو کارلوس خامس رودریگز رئال مادرید کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)