Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:05:49 GMT

کره جنوبی هم واکسن کرونا را آزمایش می کند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۸۴۶

کره جنوبی هم واکسن کرونا را آزمایش می کند

به گزارش ایرنا از یونهاپ، طبق تحقیقات انستیتوی بین المللی واکسن مستقر در کره جنوبی(IVI)، انتظار می رود آزمایش های بالینی مرحله اول و دوم واکسن کرونا (COVID-۱۹) که با عنوان INO-۴۸۰۰ نامگذاری شده است در پایان ماه جاری میلادی آغاز شود.

آزمایش بالینی واکسن کرونا که برای نخستین بار است در کره جنوبی انجام می شود با همکاری بیمارستان ملی دانشگاه سئول و با استفاده از واکسن DNA ساخته شده توسط شرکت دارویی "اینوویو" ایالات متحده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جروم کیم" مدیرعامل انستیتوی بین المللی واکسن مستقر در کره جنوبی(IVI) در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ما خوشحالیم که کره جنوبی یکی از اولین کشورهای جهان است که پس از آمریکا، چین، انگلیس و آلمان آزمایش واکسن کرونا را انجام می دهد.

در حال حاضر در کره جنوبی سه مجموعه پژوهشی در حال تحقیق بر روی واکسن کرونا هستند و سایر شرکت های بیوتکنولوژی محلی نیز برای تهیه واکسن COVID-۱۹ به این رقابت پیوسته اند با این حال به گفته کارشناسان تحقیقات آنها در مرحله نسبتاً اولیه است و از رقبای خارجی عقب هستند.

ویروس کرونا تا کنون در جهان افزون بر ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن را مبتلا کرده است که ۱۱ هزار و ۶۲۹ تن آنها در کره جنوبی هستند.

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها کره‌ جنوبی ویروس کرونا تولید واکسن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا تولید واکسن کره جنوبی ویروس کرونا تولید واکسن کره جنوبی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی