Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: قرار نیست ما مربی خارجی را به زهرا نعمتی و ساره جوانمردی پیشنهاد بدهیم، بلکه این یک پیش‌بینی برای آنها بوده تا در صورت لزوم از این راه استفاده کنند. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آغاز اردوی ورزشکاران شانس مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: طبق مصوبه‌ای که داشتیم، مقرر شد که ورزشکاران شانس طلا اردوی خود را از اواخر خرداد آغاز کنند تا آماده حضور در رویدادهای پیش‌رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پرداخت حقوق این ورزشکاران گفت: ما حقوق ورزشکاران را تا پایان سال 98 پرداخت کرده‌ایم و از این بابت به هیچ ورزشکاری بدهکار نیستیم. برای سال جدید هم طبق دستورالعمل ستاد بازی‌ها عمل می‌کنیم و همزمان با شروع اردوها این کار را انجام خواهیم داد. پرداخت حقوق همزمان با برگزاری اردوها است و به همین دلیل هم این اقدام طی سه ماه اخیر رخ نداده است.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره مهیا شدن جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی و لزوم انجام این کار با توجه به هزینه‌های بالای استخدام مربیان خارجی عنوان کرد: تا امروز که هیچ مربی خارجی از سوی دو فدراسیون تیراندازی با کمان و جانبازان و معلولین معرفی نشده‌اند و هر زمان که درخواست رسمی به دست‌مان برسد، بررسی لازم را انجام خواهیم داد. ما اعتقاد داریم که مربی ایرانی جواب می‌دهد و مدال‌ها و موفقیت‌های قبلی، شاهد این مدعا است، اما به خاطر ویژه بودن این دو ورزشکار چنین راهکاری را پیشنهاد داده‌ایم.

رضایی تصریح کرد: ما هیچ مربی خارجی را برای این ورزشکار پیشنهاد نمی‌کنیم و این کار را نیز نخواهیم کرد. این اقدام نیز برای آن پیش‌بینی شده که اگر نیاز به استفاده و کمک گرفتن از تجربیات مربیان خارجی بود، ورزشکاران بتوانند بهره ببرند. به هر حال ما برای کسب مدال طلا هزینه کنیم و این اقدام نیز در همین راستا است.

استقبال مشروط از استخدام مربی خارجی برای ساره جوانمردی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط المپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک | NPC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC المپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC مربی خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: باید برای تداوم همکاری ایران و آژانس گام‌های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران در این زمینه ارائه دادم.

 

به گزارش تسنیم، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند.

پس از این دیدار اسلامی و گروسی جهت پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه در نشست خبری مشترک حاضر شدند.

گروسی در نشست مشترک با محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص رایزنی‌ها گفت: امروز افتخار بزرگی است در شهر اصفهان حضور دارم. من طی دوره حضورم، روز گذشته در تهران نشست‌های مهمی را با وزیر و معاونش داشتم و اکنون در فرآیند حساسی قرار داریم. دیشب و امروز هم رایزنی‌های فشرده‌ای را جهت اتخاذ گام‌های متقابل داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از یک سال قبل ما برای صدور بیانیه توافق کردیم تا مسیر آینده را مشخص کنیم، آن سند مهم بود. این سند همچنین اشاره دارد به آنچه که نیاز است برای حل و فصل مسائل باقی مانده و مشخص می‌کند گام‌های اضافی که طرفین باید بردارند. علی رغم کاستی‌ها گام‌ها پیشتر برداشته شده و مفاد سند معتبر است. ما نیاز است که گام‌های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران ارائه دادم. تیم‌های طرفین در نشست جداگانه‌ای در حال تعریف گام‌های تکمیلی هستند.

گروسی در پاسخ به سوالی در خصوص بیانیه مارس بین ایران و آژانس و تاثیر آن در برطرف کردن مسائل گفت: قصد ما تولید سند جدید نیست و مبنای ما همان بیانیه مارس است. اینها گام‌های عملیاتی هستند که در جهت برداشتن اتخاذ کردیم. بیانیه مشترک ظرفیت دارد که مسائل باقی مانده را حل و فصل کند. ما برای اجرایی کردن بیانیه مشترک روی گام‌های ملموس و عملیاتی توافق کردیم.

مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی در خصوص نقش رژیم صهیونیستی در تخریب روابط ایران و آژانس گفت: نگرانی‌های ایران در خصوص نفش اسرائیل وجود دارد. ما به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم و نقش ایران را در نظر می‌گیریم. ما اقداماتی را با ایران طراحی می‌کنیم تا هرگونه شکی برطرف شود، ما همکاری‌ها را در مسیر صحیحی پیش می‌بریم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوالی در خصوص رفتار آمریکا در خروج از برجام و شرایط به وجود آمده گفت: این چیزی است که داریم روی آن کار می‌کنیم. ما باید همکاری کنیم تا به مسیر قبلی برگردیم و احیای برجام و یا هر سند دیگری را که ایران تمایل داشته باشد به آن وارد شود، تسهیل کنیم. ما اکنون می‌دانیم چه اقداماتی باید انجام شود و در حال هماهنگی هستیم.

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم