Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد، قرعه کشی فروش فوق العاده/18خرداد آغاز پیش فروش 45هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو

مراسم قرعه کشی برای تخصیص 15 هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده روز شنبه 17 خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در سالن همایش‌های ساپکو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اکوفارس به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این‌باره گفت: ثبت نام و انتخاب محصول تا 14 خرداد به صورت شبانه روز انجام و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.

وی افزود: راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روزهای 15 و 16خرداد انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر می‌شود و برندگان تا 48ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از 18 خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح پیش فروش، 12 مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می توانند در طرح پیش فروش 12 مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند. 

وی تاکید کرد: بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش 4 تا 12 ماهه است که براساس قرعه کشی تعیین می شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها