Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزرای اقتصاد، نیرو و راه و شهرسازی به منظور ارائه گزارشاتی از وضعیت اقتصادی کشور، همچنین عملکرد و سیاست‌های کلان وزارتخانه متبوع‌شان هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌یابند. تاریخ انتشار: 11:35 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۳۸۱

خبرگزاری میزان - دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ یکشنبه ۱۸، دوشنبه ۲۰ و چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه به شرح ذیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- گزارش شعب پانزده گانه در مورد اعتبارنامه‌های ارجاعی به آن‌ها (در اجرای ماده (۲۹) آیین نامه داخلی مجلس)

- گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد وضعیت مسائل اقتصادی کشور، همچنین گزارش عملکرد رؤسای سازمان‌های امور مالیاتی، بورس و اوراق بهادار و گمرک ایران از سازمان متبوع (در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

- گزارش وزیر نیرو در مورد عملکرد و سیاست‌های کلان وزارت نیرو در زمینه تولید و صادرات انرژی در حوزه‌های مختلف (در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

- گزارش وزیر راه و شهرسازی در مورد مسائل و موضوعات مبتلا به آن وزارتخانه در حوزه راه و شهرسازی در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی).

 

بیشتر بخوایند: ابراز نگرانی نماینده رشت از شیوع کرونا پیرو سفر‌های تعطیلات عید فطر

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر اقتصاد آیین نامه داخلی مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودوری «بن گویر» واژگون شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

شبکه الجزیره گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است