Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان در واکنش به قتل "جورج فلوید" این را اقدامی بسیار وحشتناک دانسته و جامعه آمریکا را بسیار جدا از هم و دو قطبی ارزیابی کرد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان در واکنشی دیر هنگام به قتل "جورج فلوید" در آمریکا توسط یک پلیس سیاه پوست، جامعه آمریکا را بسیار بسیار گرفتار دو قطبی و جدایی ارزیابی کرده و البته از مسئولیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خشونت پلیس و نژاد پرستی در آمریکا طفره رفته و آن را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا ترامپ نقشی را در دو قطبی شدن جامعه آمریکا ایفا می کند گفت: من اعتقاد دارم که سبک سیاسی مسئله ای بسیار بخث برانگیز و مورد مناقشه است. جامعه در ایالت متحده آمریکا بسیار دو قطبی است. توقعات از عرصه سیاسی گرد هم جمع کردن و آشتی دادن جامعه است.

مرکل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا همچنان به ترامپ اعتماد دارد گفت: من با روسای جمهور منتخب دنیا از جمله دونالد ترامپ همکاری می کنم. من امیدوارم ترامپ موفق شود به خوبی صلح در جامعه را برقرار کند.

آخوند سرافراز: آمریکا در حال «فروپاشی» استتحلیلگر سابق سیا درباره ناآرمی‌های آمریکا: اینها اتفاقاتی است که پیش از فروپاشی کشورها رخ می‌دهددهن‌کجی بازیکنان فوتبال آمریکایی به ترامپ با زانو زدن روی زمین + عکسادامه تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا برای دهمین روز متوالی

صدر اعظم آلمان قتل جورج فلوید مرد سیاهپوست در آمریکا توسط یک پلیس سفید پوست که در 25 ماه می به وقوع پیوست را اقدامی بسیار بسیار وحشتناک ارزیابی کرده و گفت: نژاد پرستی بسیار مخوف است.

وی با ابراز تاسف از اینکه نژاد پرستی همواره در جامعه آلمان هم وجود داشته است بر لزوم برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات در آمریکا تاکید کرد.

اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا بیش از یک هفته است که در پی قتل فلوید شهروند سیاه پوست آمریکای به دست پلیس‌های سفید پوست آعاز شده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آنگلا مرکل اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنگلا مرکل اخبار آمریکا آنگلا مرکل اخبار آمریکا جامعه آمریکا دو قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا