Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:00:04 GMT

۲۰ هکتار از مناطق جنگلی اندیکا در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۴۸۰

۲۰ هکتار از مناطق جنگلی اندیکا در آتش سوخت

علی خدادادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۲ تیم از نجاتگران جمعیت هلال احمر برای عملیات مهار آتش سوزی به شهرستان اندیکا اعزام شده‌اند.

وی افزود: این آتش سوزی در مجاورت روستاهای آب بید و آب کره اندیکا به وقوع پیوسته و تلاش برای مهار آن ادامه دارد.

 مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان اظهارداشت: یک نفر در این عملیات مصدوم شد که توسط تیم امداد و نجات هلال احمر مستقر در محل عملیات اطفای حریق به مرکز درمانی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق جنگلی اندیکا از روز جمعه هفته گذشته دچار آتش سوزی شدند که تاکنون چندین بار آتش سوزی مهار و دوباره شعله ور شده است.

مناطق جنگلی گتوند، شوش و بهبهان نیز در این مدت دچار آتش سوزی شده اند که عملیات اطفای حریق در این مناطق نیز انجام و در حال حاضر آتش در این مناطق مهار شده است.

برچسب‌ها جنگل اندیکا سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل اندیکا سازمان امداد و نجات هلال احمر جنگل اندیکا سازمان امداد و نجات هلال احمر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین