Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:28:07 GMT

سهمیه کارت سوخت جدید چگونه محاسبه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۶۴۰

سهمیه کارت سوخت جدید چگونه محاسبه می‌شود؟

خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت هر کارت از زمان صدور آن محاسبه و شارژ می‌شود. تاریخ انتشار: 13:38 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۳۹۹

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: فاطمه کاهی با بیان اینکه افرادی که درخواست کارت سوخت جدید می‌دهند، نمی‌توانند از سهمیه ماه‌های قبل استفاده کنند، اظهار کرد: به طور مثال اگر فردی در بهمن ماه درخواست کارت سوخت بدهد و در اسفند ماه کارت برای وی صادر شود، سهمیه سوخت آن شخص از زمان صدور کارت شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی افرادی که کارت سوخت ندارند می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند و از زمانی که کارت برای فرد صادر شود سهمیه سوخت نیز به آن تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در خصوص افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و در خواست کارت المثنی دارند نیز گفت: سهمیه کارت سوخت این دسته از افراد در صورتی که هنگام مفقودی مورد سوءاستفاده قرار نگرفته باشد حفظ شده است.

کاهی افزود: در واقع این افراد می‌توانند از سهمیه‌های گذشته خود استفاده کنند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

برای هر خودرو چند بار کارت سوخت صادر می‌شود؟

وی با بیان این‌که لازم است افراد در نگهداری کارت سوخت خود دقت کافی را داشته باشند، تصریح کرد: اگر به هر دلیلی مالک خودرو تقاضای کارت سوخت المثنی داشته باشد، کارت برای آن فرد صادر می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه این موضوع به معنای این نیست که برای هر خودرو دو بار کارت سوخت صادر شود، اظهار کرد: در شرایط مفقود شدن کارت یا دلایل دیگر کارت سوخت المثنی جدید صادر می‌شود و این مساله محدودیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: چگونه خودرو خود را رایگان گاز سوز کنیم؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید