Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:32:59 GMT

رونالدو؛ اولین فوتبالیست 1 میلیارد دلاری تاریخ

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۶۷۷

رونالدو؛ اولین فوتبالیست 1 میلیارد دلاری تاریخ

به گزارش "ورزش سه"،  نشریه فوربس با انتشار فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در یک سال گذشته مشخص کرد که کریستیانو رونالدو با احتساب درآمد امسالش موفق شده مجموع درآمدهای خود در دوران ورزشی‌اش را به یک میلیارد دلار برساند. به این ترتیب او اولین فوتبالیستی است که در تاریخ این رشته ورزشی موفق شده درآمدی یک میلیارد دلاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالدو از ابتدای سال مالی اول ژوئن 2019 تا اول ژوئن 2020 درآمدی معادل 105 میلیون دلار داشته. او در فهرست فوربس بعد از راجر فدرر اسطوره دنیای تنیس دومین ورزشکار پردرآمد سال دنیا شده. اما رونالدو در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های تاریخ رتبه اول را به خود اختصاص داده. با مجموع درآمد 1 میلیارد دلار.

 

رونالدو در میان سایر ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم سومین ورزشکاری است که به حدنصاب درآمد یک میلیارد دلاری می‌رسد. پیش از او تنها دو ورزشکار دیگر ، تایگر وودز ستاره گلف و فلوید می‌ودر بوکسور توانسته‌اند در زندگی ورزشی‌شان یک میلیارد دلار درآمد بدست بیاورند.

 

بر اساس گزارش فوربس، از درآمد 1 میلیاردی رونالدو، 650 میلیون دلار ناشی از دستمزدهای دریافتی او از باشگاه‌هایش بوده. باقی درآمد او از بیرون از زمین فوتبال بدست آمده است.

 

 

به عنوان مثال رونالدو تنها در یک سال گذشته از قراردادهای تبلیغاتی‌اش درآمدی 45 میلیون دلاری داشته. یکی از پرسودترین فعالیت‌های غیرورزشی او در دوران فوتبالی‌اش قرارداد با کمپانی نایک بوده. بر اساس گزارش فوربس، تنها کسانی که قرارداد همکاری‌شان با نایک به اندازه رونالدو پرسود بوده، مایکل جردن و لبرون جیمز دو اسطوره دنیای بسکتبال بوده‌اند.

 

رونالدو در عین حال، در اینستاگرام پردنبال‌کننده‌ترین فرد دنیا است و در این شبکه اجتماعی از سوی 222 میلیون نفر دنبال می‌شود.

 

ابرستاره پرتغالی که در حال حاضر پیراهن باشگاه ایتالیایی یوونتوس را به تن دارد در رده ملی هم موفق بوده و در سال 2016 با درخشش خود موفق شده تیم ملی کشورش پرتغال را به قهرمانی اروپا برساند. رونالدو در سطح انفرادی هم بسیار موفق بوده و پنج بار فاتح توپ طلا شده. در رده باشگاهی هم رونالدو تا کنون شش بار در لیگهای ملی و پنج بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است.

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: یک میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان

ناظر گمرکات کردستان از صادرات ۱۶۴ هزار تنی انواع کالا به ارزش ۶۱ میلیون دلار در گمرکات استان به خارج از کشور خبر داد و گفت: از این میزان، ۱۳۹ هزار تن به ارزش ۴۲ میلیون دلار نزد گمرکات استان اظهار و خروج شده است.

فرامرز امیدی، رشد وزنی صادرات در فروردین ماه امسال نسبت به سال قبل را ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: عمده کالا‌های صادر شده از گمرکات، انواع محصولات کشاورزی و باغی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی، فرآورده‌های لبنی، مصالح ساختمانی، انواع شیشه (جام) و فرش است که به کشور‌های عراق، سوریه، افغانستان، امارات متحده عربی، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و کویت صادر شد.

وی به کالا‌های ترخیصی از گمرکات تحت نظارت إشاره کرد و افزود: میزان واردات قطعی و ورود موقت از این گمرکات در یکماهه اول امسال مجموعاً ۱۴ هزار تن انواع کالا به ارزش تقریبی ۳۸ میلیون دلار بوده که سهم واردات قطعی ۸۰۸ تن به ارزش ۷ میلیون دلار می‌باشد. مجموع واردات و ورود موقت از نظر ارزش دلاری ۶ درصد رشد داشته است.

 امیدی گریزی به کالا‌های وارداتی نیز گریزی زد و گفت: عمده کالا‌های وارداتی عبارت است از شمش طلا، آلومینیوم، کالا‌های واسطه‌ای، ماشین آلات و قطعات خط تولید، مواد اولیه و اقلام مصرفی مورد نیاز مرزنشینان  است که عمدتا از کشور‌های عراق، اسپانیا، آلمان، امارات، ترکیه و چین به کشور وارد و درکوتاه‌ترین زمان ممکن ترخیص شده اند.

وی یادآور شد: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تشریفات گمرکی بیش از ۲۴۴ هزار تن انواع کالای ترانزیتی به ارزش بالغ بر ۲۹۷ میلیون دلار از گمرک باشماق صورت پذیرفته است که مقدار ۲۰۵ هزار تن آن به ارزش ۲۳۷ میلیون دلار طی ترانزیت مبدا به کشور ورود شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی رشد ۶۳ درصدی را به همراه داشته است. همچنین در همین مدت مقدار ۳۹ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۱۶۰ میلیون دلار از گمرکات استان طی تراتزیت خارجی مقصد به کشور عراق خارج شده است.

ناظر گمرکات استان اظهار داشت: در همین مدت تشریفات گمرکی بیش از ۴ هزارتن کالا در رویه خروج موقت به ارزش تقریبی ۱۸ میلیون دلاری انجام گرفته که در مقایسه با سال قبل بلحاظ وزنی ۲۴ درصد و از نظر ارزش ۲۳ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش درآمد‌های گمرکات استان در فروردین ماه سال جاری به رقمی بیش از ۳۲۷ میلیاردو ۶۰۵ میلیون ریال می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳