Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف سامی خدیرا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه یوونتوس است.

طرفداری - 5 سالی از حضور سامی خدیرا در یوونتوس می گذرد و او هر سال به همراه این تیم به قهرمانی در سری آ رسیده است اما هدف هافبک آلمانی یوونتوس، فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش Goal، سامی خدیرا درباره قهرمانی بیان داشت:

من تقریبا تمام عناوین را فتح کردم اما پیروزی مانند مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یک سال قهرمان نشوی، سال بعد تلاش می کنی تا در تمام جام ها برنده شوی. آرزویم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه یوونتوس است. 3، 4 سال پیش خیلی نزدیک به این عنوان بودیم که مقابل رئال مادرید شکست خوردیم. 

دوران حضورم در رئال مادرید عالی بود

خدیرا راجع به دورانش در رئال مادرید گفت:

عالی بود. لحظات فراموش نشدنی همراه با موفقیت های زیادی آنجا تجربه کردم. ما تمام جام های ممکن را برنده شدیم؛ لیگ، جام حذفی و البته لیگ قهرمانان اروپا. به نظرم می توانیم در چند سال آینده همراه یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. این تنها آرزوی من نیست بلکه آرزوی تمام هواداران یوونتوس است.

خدیرا درباره قراردادش با یوونتوس گفت:

قراردادم در سال 2021 به پایان می رسد. حس بسیار خوبی در ایتالیا و یوونتوس دارم. تشنه قهرمانی در جام های بیشتری هستم. در حال حاضر اعتماد بیشتری به فیزیک خودم دارم و دلیلی برای عوض کردن تیم نمی بینم. 

بیشتر بخوانید:

خدیرا: دلیلی ندارد یوونتوس را ترک کنم

خدیرا: کریستیانو رونالدو الگویی برای همه و بهترین بازیکن تاریخ است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!