Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه علاوه بر جابجایی نفرات و افراد بومی، بالگرد‌های ارتش تجهیزات مربوط به اطفای حریق را نیز به ارتفاعات می‌بردند و در اختیار مردم قرار می‌دادند، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند.

امیر بیدادیامیر حمزه بیدادی اظهار کرد: عملیات کمک به اطفای حریق جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد توسط بالگرد‌های ارتش، طی ۴ روز تا ظهر روز دوشنبه ۱۲ خرداد ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به صعب العبور مناطق دچار حریق شده در ارتفاعات استان کهکیلویه و بویراحمد، تنها راه جابجایی نیرو‌ها در ارتفاعات برای اطفای حریق استفاده از بالگرد‌ها بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه علاوه بر جابجایی نفرات و افراد بومی، بالگرد‌های ارتش تجهیزات مربوط به اطفای حریق را نیز به ارتفاعات می‌بردند و در اختیار مردم قرار می‌دادند، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های گهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند.

امیر بیدادی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز ارتش صرفا اقدام به جابجایی نیرو‌های مردمی برای اطفای حریق در جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد کردند و هیچ نیروی مخصوص ارتشی برای این منظور توسط بالگرد‌ها جابجا نشد، خاطرنشان کرد: در اثنای عملیات برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌های کهکیلیویه و بویراحمد،  گردان بلیّات تیپ ۳۹۲ نیز آتش سوزی جنگل‌های خسرج در منطقه دشت آزادگان را مهار کرد./ میزان 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟