Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی فیلم پخش شده از غرق شدن شناور ایرانی در آب های عراق را غیر واقعی و متعلق به سانحه دیگری دانست.

به گزارش مشرق، نادر پسنده درباره آخرین وضعیت جستجوی مفقودان شناور غرق شده ایرانی در آب‌های عراق گفت: چهار سرنشین نجات یافته این شناور به همراه جسد دریانورد فوت شده در بندر ام القصر عراق هستند که هماهنگی‌ها برای بازگرداندن آنها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/جزئیات غرق شدن شناور باری بهبهان اولین تصاویر از لحظه غرق شدن کشتی ایرانی کشتی ایران در آب‌های عراق غرق شد/عراق مجوز اعزام شناور امدادی را صادر کرد/کل بار سرامیک زیر آب رفت الحدث: یک کشتی ایران در آب‌های عراق غرق شد

وی افزود: هماهنگی سیاسی بین دو کشور برای همکاری در زمینه جستجوی مفقودان این سانحه انجام شده و علیرغم بدی آب و هوا و وزش باد سنگین در حال جستجوی مفقودان هستیم.

پسنده زمان اعلام علت حادثه را بعد از اتمام جستجو عنوان و اظهار کرد: اولویت ما در حال حاضر یافتن مفقودان سانحه است.

مدیرکل نجات و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل وزش باد امکان استفاده از خدمات هلی کوپتری برای یافتن مفقودان با محدودیت رو است که با بهبودی وضعیت آب و هوا، از این خدمات نیز استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول در سازمان بنادر تاکید کرد: هیچ فیلمی از این سانحه وجود ندارد و فیلم‌های منتشره از این سانحه در فضای مجازی به سانحه دیگری مربوط است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سازمان بنادر سازمان بنادر و دریانوردی عراق غرق شدن کشتی آب های عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم