Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فاکس اسپورت، در ادامه معرفی بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا در پست‌های مختلف، ۹ دروازه‌بان برتر فوتبال آسیا انتخاب شده است و کاربران این سایت برای انتخاب تیم رویایی خود باید یکی از این بازیکنان را انتخاب کنند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در فهرست نامزدهای تیم طلایی قاره آسیا برای این تیم حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین رقیبان بیرانوند، می‌توان به علی‌الحبسی دروازه‌بان عمان، کاواگوچی دروازه‌بان باسابقه ژاپنی و لی وون جائه دروازه بان کره جنوبی اشاره کرد که از دیگر نامزدهای حضور در تیم طلایی قاره آسیا هستند. 

پیش‌تر علی دایی و مهدی مهدوی کیا نیز در پست‌های مهاجم و مدافع در بین نامزدهای حضور در تیم منتخب قاره آسیا قرار گرفتند که قرار است با رای کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شود. 

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و در ۳ بازی ۲ گل خورده داشت تا بهترین عملکرد دروازه‌بانی از نظر تعداد گل خورده را در تاریخ جام های جهانی به خود اختصاص دهد.

نقطه اوج بیرانوند در جام جهانی مهار پنالتی کریستیانو رونالدو بود. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه