Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای مهمانک روستای مهمانک شهرستان مانه و سملقان از تهیه و توزیع بیش از ۹۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

«حسن طهمورثی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات خیرخواهانه اهالی مسجد و خیران این روستا و برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، گفت: در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا توانستیم 904 بسته معیشتی و ارزاق و نیز بسته های بهداشتی تهیه بین خانواده توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای مهمانک مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان افزود: از این میان حدود 400 بسته معیشتی به ارزش حدود 72میلیون تومان و 504 بسته بهداشتی به ارزش 14 میلیون تومان به همت مردم و خیرین تهیه و توزیع شد.

 

وی همچنین از پخت و توزیع 4 هزار قرص نان رایگان بین  نیازمندان در این روستا خبر داد.

 

طهمورثی همچنین از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در حسینیه روستای مهمانک  خبر داد و گفت:  6 هزار ماسک به همت اهالی مسجد تولید شد.

 

وی از راه اندازی و دایر کردن ایستگاه ایست و کنترل  ورود و خروج و نصب انواع بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای مهمانک خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای مهمانک، طبخ 500 پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های نیازمند را از دیگر اقدامات انجام شده در این کانون نام برد.

 

وی ذبح یک رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، فعالیت گسترده در فضای مجازی و تولید محتوا برای کاربران در کانال و گروه های مجازی را به دیگر اقدامات خودجوش این کانون در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود.

 

طهمورثی همچنین از جمع آوری مبلغ 35 میلیون تومان کمک های خیرین برای توسعه فضای حسینیه روستای مهمانک خبر داد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: فهما کانون مسجد کرونا روستای مهمانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد