Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۲۷ مورد بستری و دو هزار و ۳۵۹ مورد از افراد معادل حدود ۸۲ درصد از موارد جدید، در تماس نزدیک با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۶۷ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

جهانپور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۲۹ هزار و ۷۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: ۲۵۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و ۴۰ هزار و ۲۸۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با بیان اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، افزود: استانهای هرمزگان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و آذربایجان های شرقی و غربی در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان هیچ موردی از فوتی و در ۵ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید ۱۹ گزارش شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کووید 19 کرونا کروناویروس کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمود شهامت با بیان اینکه از هر ۱۰۰ هزار نفردراستان ۱۳۴ نفر از بیماری سرطان رنج می‌برند افزود: به طور میانگین روزانه سه نفر به جمعیت سرطانی استان اضافه می‌شود.
وی عمده علت بیماران سرطانی را در حوزه‌های معده، تیروئید، سینه و پوست عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد در بحث تغذیه به موارد مهم توجه شود.
وی گفت: برای خدمات دهی بهتر به بیماران سرطانی دستگاه شتاب دهنده خطی و مجوز بیمارستان سرطانی اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه