Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد بازگشت موج جدید کرونا در شهرستان بودیم و برخی استان های کشور هم در حالت هشدار هستند.

وی افزود:افزایش تعداد مبتلایان به کرونا بیانگر این مسئله است که مردم باید موضوع را جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همت کرده و همکاری کنند تا بیش از این سلامت جامعه به واسطه ویروس کرونا تهدید نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر گفت: با رونق بازار ،افزایش تردد های غیر ضرور و عادی شدن برگزاری مراسم های عزا و عروسی آمار مبتلایان به ویروس کرونا هر روز در شهرستان پلدخترافزایش پیدا می کند.

وی افزود: اعلام وضغیت سفید شهرستان پلدختر به معنای عادی شدن شرایط کرونایی نیست و مردم باید همانند ابتدای شیوع این ویروس نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با کرونا همت کنند تا بیش از این کادر درمان تحت فشار بیشتر قرار نگیرد.

حجت الاسلام موسوی ،خدمات وزارت بهداشت از آغاز شیوع کرونا تا کنون را مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: وزارت بهداشت تا کنون خدمات شایان توجهی در شرایط کرونایی در کشور انجام داده که این تلاش ها و زحمات  دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسوولان شبکه بهداشت و درمان و کادر درمان شهرستان  پلدختر قابل تقدیر و تحسین است.

وی به خدمات بهداشت و درمان پلدختر در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد و افزود: خدمات شبکه بهداشت و درمان پلدختر به مدت سه روز در منطقه محروم و صعب العبور چمشک و دادآباد کار نیکو و پسندیده ای بود و انتظار می رود سایر دستگاه های دولتی نیز هرازگاهی در مناطق محروم شهرستان خدمات رسانی داشته باشند.

امام جمعه پلدختر به اعتراضات و تظاهرات مردمی در کشور آمریکا علیه تبعیض نژادی اشاره کرد و گفت: دود آتش کشتار مردم در یمن ، فلسطین ، عراق ، افغانستان ، سوریه و سایر کشورها امروزبا تظاهرات مردم علیه دولت آمریکا  به چشم خودمدعیان حقوق بشر می رود.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلدختر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر لرستان ویروس کرونا پلدختر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت