Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی گفت: اجرای طرح ترافیک می‌تواند برای سلامت شهروندان مخاطره‌آمیز باشد.

اکبر نیک‌پژوه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در واکنش به اجرای طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران اظهار کرد: خوشبختانه تا امروز وزارت بهداشت مقاومت خوبی در برابر اجرای طرح ترافیک کرده بود و به مردم اجازه داده بود که با خودروهای شخصی خود در سطح شهر تردد کنند که این موضوع باعث می‌شد تا مردم بتوانند فاصله‌گذاری اجتماعی را بخوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع جلوگیری از اجرای طرح ترافیک باعث می‌شد تا افرادی که نمی‌توانند از وسیله شخصی استفاده کنند به راحتی از حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند اما اگر قرار باشد از 17 خردادماه طرح ترافیک اجرایی شود متأسفانه شاهد هستیم که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دیگر معنایی نخواهد داشت و شاهد ازدحام در مترو اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه عمومی خواهیم بود

متخصص طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی بیان کرد:  اظهارنظری از وزیر بهداشت را شنیده‌ام که ایشان گفتند طی جلسه‌ای که با مسئولین شهرداری تهران داشتیم متوجه شدیم که اکثر پلاک‌های شهرستانی داخل تهران تردد می کنند که این موضوع باعث بی‌نظمی شده و اجرای طرح ترافیک می‌تواند جلوی این بی نظمی را بگیرد؛ اما به نظر می‌رسد برای جلوگیری از این موضوع می توانند راهکارهای بهتری داشته باشند  ، زیرا اجرای طرح ترافیک می‌تواند برای سلامت شهروندان مخاطره‌آمیز باشد.

نیک‌پژوه گفت: همچنین با اجرای طرح ترافیک نه‌تنها فشار روحی و روانی به مردم بسیار بالا می رود بلکه این موضوع باعث ایجاد ازدحام در جمعیت می‌شود، بهتر است شهرداری تهران به جای راه‌اندازی طرح ترافیک به فکر گسترش ناوگان حمل‌ونقل عمومی باشد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: تهران طرح ترافیک وزیر بهداشت سلامت نیک پژوه اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید