Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوربس، کریستیانو رونالدو در یکی دیگر از عرصه‌های رقابت با لیونل مسی از نابغه آرژانتینی پیش افتاد و نام خود را به عنوان نخستین -و تا امروز تنها- بازیکن فوتبال در دنیای افراد با ثروت بیش از یک میلیارد دلار ثبت کرد. این فوتبالیست ۳۵ ساله پس از تایگر وودز گلف‌باز (در ۲۰۰۹) و فلوید می‌ودر مشتزن (در ۲۰۱۷) سومین ورزشکار تاریخ است که وارد باشگاه میلیاردرهای دنیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در مدت ۱۷ سال حضور در عرصه فوتبال حرفه‌ای ۶۵۰ میلیون دلار درآمد داشته و انتظار می‌رود درآمد او تا پایان قراردادش با یوونتوس در تابستان ۲۰۲۲ به ۷۶۵ میلیون دلار برسد. در عوض، مسی که سه سال دیرتر از رونالدو وارد دنیای فوتبال شد، از ۲۰۰۵ تا امروز ۶۵۰ میلیون دلار به جیب زده است. تنها ورزشکار دیگر تاریخ که تا حدودی به این فوق‌ستاره نزدیک شده، الکس رودریگز (بازیکن تیم بیسبال نیویورک یانکیز) است که در ۲۰۱۶ با ۴۵۰ میلیون دلار درآمد بازنشست شد.

از دیگر فوتبالیست‌های پردرآمد تاریخ می‌توان به دیوید بکام اشاره کرد که در پایان حضور در مستطیل سبز ۵۰۰ میلیون دلار در حساب بانکی‌اش پول داشت. هر چند نیمی از این رقم از فعالیت‌های خارج از زمین به دست آمده بود. رونالدو ژانویه ۲۰۲۰ به رکورد ۲۰۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام رسید و مجموع دنبال‌کننده‌ها و هوادارانش را در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر و اینستا به رقم خیره‌کننده ۴۲۷ میلیون نفر رساند؛ محبوب‌ترین ورزشکار روی زمین.

۶۰ میلیون دلار از درآمد ۱۰۵ میلیون دلاری رونالدو مربوط به دستمزدش در یوونتوس است که البته به دلیل شیوع کرونا و تعطیل شدن سه ماهه سری آ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. مسی با ۱۰۴ میلیون دلار سومین ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۲۰ پس از راجر فدرر ۱۰۶ میلیون دلاری و رونالدو است. او هم ۷۰ درصد دستمزد خود را به دلیل تعطیل شدن تمرین‌ها و بازی‌های بارسا در لالیگا به باشگاه بخشید.

کد خبر 518237 برچسب‌ها لیونل مسی رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی رونالدو کریستین میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران