Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:48:10 GMT

دولت وفاق وارد آخرین پایگاه حفتر در غرب لیبی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۲۴۵

دولت وفاق وارد آخرین پایگاه حفتر در غرب لیبی شد

به گزارش تارنمای شبکه خبری الجزیره قطر، در هفته‌های اخیر دولت وفاق ملی پیروزی‌هایی را در مقابل ارتش ملی لیبی به رهبری حفتر به دست آورده و حمله نیروهای حفتر با هدف تسخیر طرابلس را خنثی کردند.

ترهونه پایگاه اصلی ارتش ملی لیبی به پایتخت بود که نیروهای حفتر هفته جاری در نهایت آنجا را ترک کردند.

اتاق عملیات دولت وفاق ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروها پس از ورود به شهر از چهار طرف در نهایت به مرکز شهر رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود کسب موفقیت‌هایی از سوی دولت وفاق ملی، نیروهای حفتر هنوز کنترل شرق کشور و بخش‌های اعظمی از جنوب کشور که میدان‌های اصلی نفت کشور قرار دارند را در دست خود دارند.  

ارتش ملی لیبی از سوی روسیه، امارات و مصر حمایت می‌شود. سازمان ملل در مورد دریافت تسلیحات و نیرو از طرف‌های خارجی به دولت وفاق و ارتش ملی هشدار داده است.

برچسب‌ها خلیفه حفتر طرابلس لیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر طرابلس لیبی خلیفه حفتر طرابلس لیبی دولت وفاق ارتش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در برابر تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح بی تفاوت نبوده و برای توقف نظامیان صهیونیست وارد عمل شدند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قسام اعلام کردند که عناصر دشمن صهیونیستی را در شرق گذرگاه رفح هدف قرار دادند.

در این عملیات با شلیک خمپاره‌های سنگین مواضع دشمن صهیونیستی در شرق گذرگاه رفح هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد