Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی گفت: ۴ دوره مسابقه مختلف در ماه‌های اخیر به شکل مجازی برگزار کرده‌ایم.

به گزارش قدس آنلاین، وحید اسحاقی در خصوص روند بازگشایی تمرینات ورزش‌های رزمی اظهار کرد: رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی بازگشایی شده‌اند اما این اتفاق هنوز برای ورزش‌های رزمی رخ نداده است. احتمالا هفته آینده در این باره توسط وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط مالی باشگاه‌ها ‌و وضعیت مربیان بیان کرد: مهمترین مشکل باشگاه‌ها پرداخت اجاره است. فقط بین ۱۰ تا ۲۰ درصد باشگاه‌ها با همکاری مالک روبه‌رو شده‌اند و بقیه با وجود تعطیلی، اجاره پرداخت می‌کنند. نیمی از مربیان ورزش‌های رزمی، خرج زندگی خود را فقط از طریق مربیگری تامین می‌کنند و هیچ منبع درآمد دیگری ندارند. آن‌ها در چهار ماه اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده اند. فقط برای باشگاه‌هایی که مجوز قطعی داشتند وامی در نظر گرفته شده که آن‌ها را به اداره کل معرفی کرده‌ایم.

اسحاقی گفت: هیئت به سختی از پس هزینه‌های خود بر می‌آید ولی ما نیز تمام چک‌ها و مبالغ پرداخت شده برای اجاره سالن هیئت را در این مدت برگردانده‌ایم و تا دو الی سه ماه بعد از بازگشایی سالن نیز اجاره نخواهیم گرفت.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان با بیان اینکه تا کنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در میان ورزشکاران رزمی گزارش نشده، درباره مسابقات مجازی برگزار شده در ماه‌های اخیر بیان کرد: در این مدت ۴ دوره مسابقات مختلف هم برای آقایان و هم برای بانوان در بخش‌های مبارزه نمایشی، سلاح، هنرهای فردی و آمادگی جسمانی برگزار کردیم و حدود یک هزار و ۵۰ کلیپ هم برای ما ارسال شد و بر این اساس نفرات برتر انتخاب شدند.

اسحاقی در خصوص بازگشت یا الحاق برخی از کمیته‌ها و انجمن‌ها به فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: انجمن رزم‌آوران و یکی از کمیته‌های کیک‌بوکسینگ به فدراسیون ورزش‌های رزمی الحاق شده‌اند. تصمیم‌گیری در این زمینه با وزارت ورزش است و نه ما می‌توانیم انجمنی را مجبور به بازگشت یا الحاق کنیم و نه انجمنی می‌تواند با نظر وزارت مخالفت کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا معیشت ورزش های رزمی باشگاه ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم گسترش زیرساخت‌های ورزشی در سطح همدان اظهار کرد: یکی از وظایف قانونی شهرداری‌ها در امر نشاط اجتماعی گسترش ورزش با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر است.

وی افزود: شهروندان بیشترین حضور را در بوستان‌ها دارند و باید لوازم ورزشی، چمن مصنوعی و ابزار نوین ورزشی توسط شهرداری در آنها نصب و ایجاد شوند.

رئیس ورزش‌های همگانی شهرستان همدان با بیان اینکه شهرداری همدان باید گام‌های بلندی در این زمینه بردارد، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر چمن‌های مصنوعی خوبی در بوستان‌های همدان ایجاد شده است.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: ما نیاز به اقدامات خلاقانه برای جذب شهروندان به ورزش داریم در بوستان‌های بسیاری از شهرهای کشور با رنگ‌آمیزی و نورپردازی مناسب فضاهای ورزشی خوبی ایجاد شده که شهرداری همدان باید در این زمینه الگوبرداری کند.

وی با بیان اینکه ورزش مهم‌ترین شاخصه در بحث نشاط اجتماعی است، بیان کرد: شهرداری‌ها بازوی توانمند هیئت‌های ورزش همگانی هستند و ما انتظار زیادی از شهرداری همدان در بحث گسترش ورزش داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان عنوان کرد: نیاز است در بلوار ارم، تپه عباس آباد، گنجنامه و بوستان‌های شهر گذر سلامت و تندرستی برای شهروندان همدان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بلوار ارم همدان بیشترین جاذبه را برای مردم همدان دارد، بیان کرد: چند هزار نفر از مردم اکثر روزهای هفته و به ویژه تعطیلات آخر هفته در بلوار ارم پیاده‌روی پیدا می‌کنند باید یک جاذبه ورزشی در این منطقه با رنگ‌آمیزی جذاب شهرداری همدان برای جذب شهروندان به ورزش ایجاد کند.

وی افزود: نورپردازی با جذابیت بالا، ایجاد گذر سلامت و تندرستی با نصب ابزارهای نوین ورزشی، ایستگاه دوچرخه‌سواری و برگزاری جشنواره‌های ورزشی می‌تواند به جذب خانواده‌های همدانی به ورزش کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان باید در تمام سطح شهر زیرساخت‌های ورزشی ارزان و در دسترس ایجاد کند، گفت: محله‌محور کردن ورزش نیز یکی از نکات مهم برای سلامتی جسمی و روحی شهروندان است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان عنوان: این آمادگی را داریم که در توسعه و رشد ورزش در تمام زمینه‌ها با شهرداری همدان همفکری و همکاری کنیم.

پناه‌آبادی با بیان اینکه هدف ما جذب بیش از ۵۰ درصد خانواده‌های همدانی به ورزش است، بیان کرد: امروز همدان در کشور یکی از استان‌های صاحب نام در ورزش‌های همگانی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان افزود: تمام ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ما از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه همدان فعال بوده و همه روزه بانوان و آقایان ورزش می‌کنند که در کشور کم‌نظیر است.

پناه‌آبادی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در بحث توسعه ورزش همگانی وظیفه دارند، بیان کرد: از فرماندار همدان می‌خواهیم با نوشتن یک اساسنامه از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف در بحث ورزش همگانی جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: باید ورزش همگانی با محوریت هیئت ورزش‌های همگانی انجام شود و هر اداره و دستگاهی برای خود همایش‌های مختلف پیاده‌روی و ورزشی برگزار نکند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان همدان در پایان افزود: نگاه و دیدگاه هادی سبزواری ریاست استان در توسعه و رشد ورزش همگانی در بیش از یک دهه اخیر بسیار تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 6092629

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ