Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:43:44 GMT

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۴۱

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان گیلان

بنابر اعلام سرپرست پلیس راه استان گیلان تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت قزوین، اردبیل آستارا و بالعکس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان اظهار کرد: به علت پایان یافتن تعطیلات و به منظور تسهیل در عبور و مرور خودروها امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت قزوین، آستارا اردبیل و بالعکس  اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ممنوعیت تردد تریلر و کامیون‌ها در محورهای مهم استان گیلان خبر داد و گفت: تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت هشت تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت قزوین، اردبیل آستارا و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان با اذعان به اینکه تردد در محورهای استان گیلان روان ولی پرحجم است، تصریح کرد: همکاران من در پلیس راه استان در تمامی جاده‌ها حضوری فعال و پررنگ داشته و مجهز و سیستم ثبت تخلف بوده و‌ با تمامی متخلفان برخورد جدی می‌شود.

صفاری با درخواست از رانندگان در خصوص رعایت نکات ایمنی بیان کرد: رانندگان در هنگام برگشت به شهرهای خود دارای خستگی زیاد هستند که این امر منجر به افزایش تصادفات در جاده‌های گیلان می‌شود لذا از تمامی رانندگان عاجزانه درخواست دارم بعد از هر دوساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه توقف کرده و استراحت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گیلان محدودیت های ترافیکی پلیس اردبیل استان گیلان جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد