Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:40:46 GMT

جهانبخش، آماده دوئل با آرسنال و منچستر (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۰۱۶

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران، خود را آماده می‌کند تا در شروع لیگ، درخشش گذشته خود را مقابل تیم های بزرگ لیگ جزیره تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم برایتون آلبیون تمرینات خود را برای ازسرگیری لیگ جزیره آغاز کرده و علیرضا جهانبخش نیز پا به پای دیگر بازیکنان تلاش می‌کند تا مورد توجه گراهام پاتر سرمربی این تیم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم برایتون آلبیون در سه بازی نخست خود باید مقابل حریفان قدرتمندی قرار بگیرد. ابتدا آن ها در ورزشگاه آمکس از آرسنال میزبانی خواهند کرد، سپس میهمان لسترسیتی خواهند بود و بعد نوبت به تقابل با منچستریونایتد می‌رسد. مسابقاتی که به ترتیب در روزهای ۳۱ خرداد، ۳ تیر و ۱۰ تیر برگزار خواهند شد.

 

علیرضا جهانبخش که در مقابل چلسی با یک گل قیچی برگردان دروازه کپا را باز کرد، امیدوار است دوباره بتواند برابر تیم های مدعی گلزنی کند و توانایی هایش را نشان دهد.

 

 

 

برایتون آلبیون با کسب ۲۹ امتیاز از ۲۹ بازی در فاصله ۹ هفته تا پایان لیگ انگلیس در رتبه پانزدهم جای دارد.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در سانتیاگو برنابئو به ‏مصاف رئال مادرید می‌رود تا شانس خود را برای رسیدن به فینال ‏امتحان کند. ‏

بایرن امیدوار است با حذف رئال مانع از رسیدن این حریف قدیمی در ‏رسیدن به پانزدهمین جام قهرمانی اروپا بشود. دیدار رفت دو تیم در ‏آلیانز آره‌نا با تساوی 2-2 به پایان رسید و امشب دو تیم بازی را در ‏شرایط برابر شروع می‌کنند. البته نه کاملا برابر، چرا که رئال مادرید در ‏خانه و در سانتیاگو برنابئوی افسانه‌ای بازی می‌کند. ‏

پوستری که بایرن مونیخ امروز برای بازی با رئال منتشر کرد مورد توجه ‏قرار گرفته است. بایرن مونیخ ترجیح داد در این پوستر، تونی کروس، ‏ستاره آلمانی و بازیکن سابقش را به‌عنوان فرمانده اصلی رئال معرفی ‏کند تا این تم به مخاطب القا شود: جدال بایرن-رئال در واقع دوئل ‏آلمانی‌ها است. ‏

در پوستر منتشر شده توسط بایرن مونیخ توماس مولر و تونی کروس ‏در حالی دیده می‌شوند که مشغول شطرنج بازی کردن هستند. بایرن ‏معتقد است نتیجه بازی و تکلیف فینالیست در دوئل کروس و مولر ‏در میانه میدان مشخص خواهد شد. لوکا مودریچ و یوشوا کیمش ‏هم پشت سر مولر و کروس ایستاده‌اند و بایرن معتقد است این دو ‏ستاره هم بعد از آلمانی‌های دو تیم نقشی تعیین‌کننده در بازی ‏خواهند داشت. 

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • (تصویر) عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • دوئل دیدنی روزنامه نگاران فلسطینی و اسرائیلی بر سر ایران
  • عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش وایرال شد
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها