Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:18:39 GMT

بازی دوستانه؛ پرسپولیس صفر - سایپا صفر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۱۹

بازی دوستانه؛ پرسپولیس صفر - سایپا صفر

دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۸:۰۵ به میزبانی سایپا آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین پور و مهدی ترابی.

رضا کرمانشاهی، داور با سابقه فوتبال کشور قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با ۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

در دقیقه ۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال مهدی ترابی روی سر احسان حسینی نشست که ضربه سر او را دروازه‌بان سایپا دفع کرد.

در دقیقه ۱۵ روی ضدحمله بازیکنان سایپا، دو مهاجم این تیم با رادوشویچ تنها شدند، اما دروازه‌بان کروات پرسپولیس به خوبی موقعیت عالی را از حریف گرفت و توپ دفع شد.

۵ دقیقه بعد، داور بازی خطای احسان حسینی در محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد. پنالتی سایپا را رادوشویچ به خوبی گرفت تا همچنان بازی بدون گل مساوی بماند.

در دقیقه ۳۰ حرکت انفرادی خوب سعید حسین پور با شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم، پرسپولیس با ترکیبی متفاوت در زمین حاضر شد.

سرخپوشان با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفت.

پرسپولیس از همان شروع بازی در نیمه دوم، کار را هجومی آغاز کرد.

در دقیقه ۴۷ سرخپوشان صاحب کرنر شدند. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به عالیشاه رسید که شوت سر ضرب او از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ بعد از چند پاسکاری خوب بین بازیکنان پرسپولیس، شوت محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از روی دروازه سایپا گذشت.

در دقیقه ۶۵ توپ‌ربایی خوب وحید امیری با پاس به علی علیپور همراه شد که مهاجم سرخپوشان پس از تک به تک شدن با گلر میزبان، با یک ضربه چیپ پای چپ، ضربه‌اش با اختلاف اندک از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

در دقیقه ۷۰ در جریان حملات پرسپولیس، در یک رفت و برگشت، توپ به احمد نورالهی رسید که شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۵ اشتباه مدافعان سایپا در دفع توپ، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه سایپا گذشت.

این دیدار دوستانه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.     منبع:سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازی دوستانه فوتبال تیم پرسپولیس تیم سایپا نتیجه بازی پارسی خبر دروازه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس