Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین بانکی پورفرد  با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص اولویت های کاری مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته شاهد تشکیل فراکسیون های منطقه ای و قومی برای پیشبرد اهداف منطقه ای بودیم در حالی که طبق توصیه رهبر معظم انقلاب باید دیدگاه ملی داشته باشیم و بتوانیم به صورت کلان مسائل و دغدغه ها را حل کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی ریل حرکت قوه مقننه در زمینه مختلف خواهد بود، تصریح کرد: در واقع این سیاست ها دارای پشتوانه کارشناسی عمیق است از این رو نمایندگان در وضع قوانین از مفاد آن بهره جدی ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب، ادامه داد: مسائلی مانند خانواده، جمعیت و غیره از جمله موضوعات مهمی است که نباید مورد غفلت مجلس یازدهم قرار بگیرد و نیازمند اهتمام جدی بیشتر نسبت به گذشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور افراد صاحبنظر در حوزه فرهنگ، امیدوارم شاهد تحول فرهنگی در مجلس یازدهم باشیم./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

کد خبر 750953

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است