Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@02:11:35 GMT

آمریکا تحریم ۴۰ نفتکش را در دست بررسی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۰۲۱

آمریکا تحریم ۴۰ نفتکش را در دست بررسی دارد

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری رویترز روز جمعه به نقل از منابع آگاه در صنعت کشتی‌رانی گزارش داد که وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال انجام بررسی‌های لازم برای تحریم دست‌کم 40 فروند کشتی نفتکش به دلیل نقض تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا علیه ونزوئلا است.

این منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که وزارت خزانه‌داری آمریکا هنوز تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نکرده است، اما ممکن است که در آینده‌ای بسیار نزدیک تحریم علیه بیش از 40 فروند نفتکش را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع آگاه، در بین نفتکش‌هایی که ممکن است در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گیرند، نام 25 ابرنفتکش (سوپرتانکر) و 17 نفتکش کوچکتر دیده می‌شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا که روز سه‌‌شنبه 4 فروند کشتی نفتکش که با پرچم کشورهای مالت، پاناما، جزایر مارشال و باهاما فعالیت می‌کنند را به دلیل نقض تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا علیه ونزوئلا تحریم کرده، هنوز در خصوص احتمال تحریم نفتکش‌های دیگر اظهارنظر نکرده است.

مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا نیز به درخواست‌های خبرنگار رویترز برای ارائه توضیحاتی در این زمینه پاسخی نداده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا تحریم نفتکش وزارت خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کمال سروی‌ها در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت کشور تیمی را روانه مشهد کرد و آنها دوباره نقاط افتراق بین هیأت اجرایی و نظارت را بررسی کردند و حتی معاون وزیر کشور نیز برای بررسی موضوع به مشهد آمد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098662

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها شد
  • شناسایی رسوب ۲۵ همت در سپرده دستگاه‌ها با حساب واحد خزانه
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • آماده‌سازی قوانین احتیاطی در مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقام‌های دیوان کیفری لاهه
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است