Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در مسیر مقابله با کرونا همت والای مردم همه ما را شرمنده کرد، گفت: خدا را شاکریم که عمق همدلی را میان مردم و مسوولان در گنبدکاووس مشاهده می‌کنیم.

رضا باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه روزها و ماه‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: همه شاهد بودیم که مسوولان کشور در سطوح مختلف در صف و ستاد با تمام وجود ماه‌های بسیار سختی را برای خدمت به مردم طی کردند تا در برابر خداوند، مردم و وجدان خود شرمنده نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وجود سم‌پاشی‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمنان نظام و انقلاب همه شاهد بودند که انتخابات باشکوه و مقتدرانه‌ای را برگزار کردیم، افزود: خداوند را شاکریم که در شهرستان گنبدکاووس و به ویژه در بخش مرکزی شاهد مشارکت بسیار بالایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم که تلاش دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و مدیران مختلف در این مسیر غیرقابل انکار است.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در مسیر مبارزه با کرونا در بخش مرکزی آمار نشان‌دهنده موفقیت ما در مدیریت شیوع بیماری و اقدامات پیشگیرانه بوده است، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و تلاش دهیاران بخش مرکزی توانستیم در زمان پیک شیوع کرونا بسیاری از روستاهایمان را عاری از کرونا نگه داشته و در روستاهای مبتلا نیز با رعایت پروتکل‌های ابلاغی از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کنیم.

باقری با اشاره به اینکه در آمار به روز مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان گنبدکاووس 63 درصد مبتلایان شهری و 37 درصد روستایی بوده‌اند، اضافه کرد: این نشان می‌دهد که باوجود آمار بسیار زیاد روستائیان در گنبدکاووس که بیش از آمار شهرنشینان بوده و محرومیت‌ها و کمبود امکانات بهداشتی که روستائیان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مدیریت بسیار خوبی در حوزه مقابله با بیماری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عمق همدلی و مهربانی را در روستائیان گنبدی در طول این ماه‌ها به کرات مشاهده کرده‌ایم، گفت: یکی از دهیاران ما در طول این روزها 39 بار اقدام به محلول‌پاشی و ضدعفونی روستا کرده است که نشان‌دهنده تعهد بسیار زیاد وی بوده است.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس همچنین از پیرزنی سخن گفت که در یکی از روستاهای بخش مرکزی به همراه همسایه‌های خود اقدام به دوخت بیش از 5 هزار ماسک کرده بود، تصریح کرد: به همین دلیل در تلاش هستیم فعالیت‌ها و اقدامات دهیاران عزیز را دسته‌بندی کرده و برای الگوسازی در زمان بحران مستندسازی کنیم.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا مجلس شورای اسلامی محرومیت ضدعفونی رضا باقری شهرنشین ها 63 درصد کرونایی ها تبلور همدلی در عمق بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت:در قالب طرح جهاد آبرسانی، تاکنون 250 کیلومتر خط انتقال آب، 111 کیلومتر شبکه توزیع آب، 20 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

وی افزود: با احداث 34 باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، 4950 مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار 528 میلیارد تومان و برای 169 روستا از ابتدای سال 1401 آغاز شده و در حال حاضر 48.6 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح 67 هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از 80 درصد به 86 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای 120 روستای دیگر استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد