Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری به این شرح است:

با سلام و تحیت و تحسین دغدغه و حساسیت عزیزان درخصوص اعلام آمار جانباختگان حوادث آبان ۹۸ نکات ذیل قابل توجه است:

۱. به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، وعده کرده بودم که موضوع را پیگیری و نتیجه را به عرض مردم شریف خواهم رسانید، لذا باتوجه به اتمام مدت مجلس دهم باید نتیجه اعلام می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: تغییر روند اعتراضات از طبقات بالا به پایین جامعه زنگ خطری جدی است

۲. علت اعلام دیرهنگام، طولانی شدن مراحل آماده شدن نتایج، به دلیل درگیر بودن دستگاه‌های ذیربط با موضوعاتی مانند انتخابات مجلس، کرونا و ... بوده است.

بیانیه ذوالنور درباره اعلام آمار جانباختگان آبان ۹۸،

۳. اینجانب از ابتدای حادثه هم، با اعتقاد در جلسات متعدد مانند شورای امنیت کشور تاکید داشته‌ام که آمار و اطلاعات دقیق باید به اطلاع مردم شریف به عنوان صاحبان کشور و انقلاب برسد، تا آمار‌های دروغین و ساختگی توسط دشمنان، ذهن و روان جامعه را پریشان نسازد.

۴. اجلاس حقوق بشر سازمان ملل در اواخر خرداد ماه (اگر به خاطر کرونا لغو نشود) برگزار می‌گردد و دشمنان ملت در تلاشند که آمار‌های ساختگی و دروغین نجومی مانند ۱۵۰۰ و تا ۱۰۰۰۰ را مبنای جَوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و اتفاقا در همین مقطع زمانی لازم بود که با اعلام آمار واقعی، توطئه از پیش طراحی شده آنان خنثی گردد.

۵. دوستانی که در فضای مجازی به فضاسازی منفی پرداخته اند، امکان ارتباط حضوری و یا تلفنی با اینجانب را داشتند، ای کاش قبل از ذهنیت‌سازی برای مردم، علت را از اینجانب جویا می‌شدند.

۶. کسانی هم که امروز مثل خانم فائزه هاشمی از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه در این آمار تشکیک و با خوش رقصی در صدد تطهیر و تبرئه محور نظام سلطه و عامل همه گرفتاری‌ها، مصائب و مشکلات مردم ایران، یعنی هئیت حاکمه آمریکا و ترامپ برآمده‌اند، از اعلام چنین حقایقی خوشنود نیستند، بلکه بتوانند همچنان بر تنور آمار‌های دروغین نجومی بدمند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ذوالنور جانباختگان آبان98 اعلام آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی