Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم هندبال بوزائو رومانی گفت: خوشحالم که در فصل جاری با بازیکنان تیم ملی در تیم بوزائو هم تیمی شده‌ام. تاریخ انتشار: 07:25 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۳۰

شاهو نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آمدن باباصفری و استکی به تیم بوزائو برای فصل جدید لیگ رومانی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای فصل جدید هم الله‌کرم و هم محسن باباصفری به تیم ما آمده‌اند و حتی اگر قانون کشور رومانی اجازه می‌داد شاید امکان داشت یک بازیکن دیگر هم از ایران به تیم ما بیاید اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من دو سال دیگر با تیم بوزائو رومانی قرارداد دارم و خوشبختانه برای فصل جاری مسئولان تیم هم مربی را تغییر دادند و هم چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کردند تا تیم ترمیم شود. امیدوارم تمام این اتفاقات منجر به این شود که بتوانیم قدرتمند از فصل گذشته در لیگ حضور پیدا کنیم.

عضو تیم هندبال بوزائو رومانی تصریح کرد: شاید باشگاه ما یک تیم نوپا باشد، اما با این وجود تعامل خوبی بین رییس باشگاه با بازیکنان ایرانی وجود دارد و این موضوع نشان‌دهنده این است که سطح هندبال ما واقعاً بالا است. از ۱۵ جولای تمرینات تیم‌ها شروع خواهد شد، اما هنوز زمان آغاز لیگ مشخص نیست. فعلاً هم هیچ سالنی در رومانی باز نشده است و از این‌رو همچنان در خانه هستیم.

نصرتی در مورد پایان لیگ رومانی گفت: بنا بر اعلام مسئولان لیگ رومانی تصمیم گرفته شد تا لیگ رومانی بدون معرفی تیم قهرمان و تیم سقوط‌کننده به پایان برسد و این موضوع خیلی به نفع ما شد چون اگر لیگ برگزار می‌شد ممکن بود تیم ما سقوط کند، اما اکنون یک شانس دوباره در اختیار ما قرار داده شده تا تیم بهتری برای فصل آینده ببندیم. 

وی ادامه داد: خداراشکر تعامل خوبی بین هندبال رومانی با بازیکنان ایرانی وجود دارد و این امیدواری وجود دارد تا برای سالیان آینده چند بازیکن دیگر از ایرانی به لیگ رومانی بیایند و تجربه حضور در اروپا را از نزدیک حس کنند. برای نخستین بار است که می‌توانم با بازیکنان کشورم در تیمی همبازی شوم. الله کرم و باباصفری جزو برندهای هندبال ایران هستند و خوشحالم که با آنها در فصل جاری هم تیمی شده‌ام.

ملی‌پوش هندبال در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی گفت: اتفاق خوبی است که تیم زیر ۲۳ است می‌خواهد تشکیل شود تا از این طریق بازیکنان جوان جا پای بزرگان تیم ملی بگذارند. از لحاظ مالی شرایط فدراسیون چندان مساعد نیست و اگر بتوانند مشکلات را مرتفع کنند و مربی خارجی بیاورند خوب خواهد شد و اگر هم این امر میسر نباشد باید مربی داخلی هدایت تیم ملی را بر عهده گیرد تا اردوهای تیم ملی تشکیل شود.   نصرتی پیرامون انتخاب حیدری‌راد به عنوان برترین دروازه‌بان لیگ رومانی اظهار داشت: حیدری‌راد سال گذشته هم می‌توانست بهترین دروازه‌بان لیگ رومانی انتخاب شود، اما نشد که این اتفاق بیفتد و باوجودی که در فصل گذشته فرصت چندانی برای استراحت کردن نداشت، اما عملکرد او واقعاً تحسین بر انگیز بود. خوشحال می‌شوم هر ایرانی بتواند در هر کشوری که است برای کشورم بهترین افتخار را به دست بیاورد. بیشتر بخوانید: باباصفری همبازی استکی در لیگ رومانی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال شاهو نصرتی محسن باباصفری لیگ رومانی برای فصل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد