Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شب گذشته مهران مدیری میزبان احترام برومند بازیگر و همسر هنرمند فقید داوود رشیدی بود.

اخبار فرهنگ و هنر - برومند در ابتدا درباره تجربه ناب زندگی در یک خانواده هنرمند گفت: زندگی در یک خانواده هنرمند، زیبایی‌ها و اتفاقات‌ خاص و شیرین خود را دارد؛ البته سختی‌ هم دارد.

او درباره چگونگی آشنایی و ازدواج خود با داوود رشیدی اظهار کرد: ما توسط یک دوست مشترک با یکدیگر آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی با هم معاشرت کردیم که به ازدواج ختم شد.

وی درباره فرهاد پسرش - که یکی از دانشمندان بنام ایرانی در سوئیس است- گفت: داوود همیشه عقیده داشت، باید در ایران زندگی کرد؛ اما زندگی فرهاد استثنایی بود؛ زمانی که او به پلی تکنیک لوزان رفت خیلی خوب درس خواند و امکانات خوبی از نظر علمی در اختیارش قرار گرفت. از نظر بین المللی به دستاورد‌های علمی خوبی رسید و با همکاران خود مدل‌های مختلفی را در زمینه کاری‌اش اختراع کرد. همه این موارد و اتفاقات باعث شد که در آنجا بماند. امروز از نتیجه کار‌های علمی او و همکارانش در همه دنیا استفاده می‌شود.

برومند افزود: البته فرهاد همیشه با دانشجویان دانشگاه‌های فنی و مهندسی ایرانی در ارتباط است.

این هنرمند درباره زندگی خود با همسرش بیان کرد: زندگی خوبی با آقای رشیدی داشتم؛ هیچ لحظه‌ای از زندگی با او خسته نشدم. او برعکس نقش‌هایی که بازی می‌کرد، بسیار انسان شوخ طبعی بود. در تمام دوران زندگی یک بار غر زدن آقای رشیدی را نشنیدم.

در بخشی از این گفت و گو، مهران مدیری با بیان خاطره‌ای از مرحوم رشیدی گفت: آقای رشیدی خیلی تند رانندگی می‌کرد و شما هم همیشه حرص می‌خوردید؛ همسرتان باید از همه ماشین‌ها سبقت می‌گرفت و آنها را رد می‌کرد. زمانی هم که پلیس جلوی ایشان را می‌گرفت، ناراحت می‌شدند و می‌گفتند باید دوباره از همه ماشین‌ها سبقت بگیرم!

برومند هم گفت: بله دقیقاً؛  همیشه بعد از اینکه از مسافرت می‌آمدیم به من می‌گفت، این آخرین باری بود که تو را با خودم مسافرت بردم (خنده)

برومند سپس درباره هم محله ای بودن با مدیری گفت: ما با شما هم محله‌ای هستیم و زمانی در دلگشا زندگی می کردیم. سال‌ها آنجا بودیم و به نظرم افراد بسیاری در حوزه‌های مختلف در این محله بزرگ شدند.

مدیری هم ضمن تأیید صحبت‌های برومند گفت: بله؛ من هم آنجا به دنیا آمدم. البته امکانات کمی داشت. معلم‌های ما عاشق این بودند که به قصد کُشت ما را بزنند؛ اما ما نمی‌مردیم و پر رو بودیم (خنده)

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر داوود رشیدی مهران مدیری دورهمی احترام برومند داوود رشيدی مهران مدیرى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب از ساعت 20:30 به‌وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 1-4 شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه، PSG بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و با یک برد دیگر قهرمانی اش مسجل می شود.

در بازی دیشب امباپه و دمبله به قدری خوب کار کردند که میلان اشکرینیار از آنها به عنوان بهترین های دنیا نام برد: «با چهار گل بردیم ولی فکر نمی کنم این بهترین بازی فصل ما بود. وقتی با دو گل پیش بودیم می توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. 

توپ های زیادی را به سادگی از دست دادیم ولی در خط حمله بی نظیر بودیم. بسیار قوی، چون معتقدم دو بازیکن برتر دنیا را در اختیار داریم. امباپه و دمبله الان از نظر من بهترین بازیکنان دنیا هستند. همه از کیفیت این دو بازی باخبریم و همواره به تیم کمک کرده اند. داشتن امباپه و دمبله نعمت بزرگی است و کار را برای تیم ساده می کنند.»

دیگر خبرها

  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی