Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و گسترش چشمگیر این بیماری، طبق اعلام رسمی تاکنون ۹۳ هزار و ۹۸۳ نفر در پاکستان به این ویروس آلوده شده‌اند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، کشور پاکستان که به دلیل فشارهای اقتصادی ناشی از قرنطینه مجبور به تسهیل قوانین شده بود اینک با افزایش قابل توجه تعداد بیماران مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته آزمایش کرونای 4734 نفر در پاکستان مثبت اعلام شده و به این ترتیب تعداد کل افرادی که در پاکستان به کرونا مبتلا شده‌اند 93هزار و 983 نفر اعلام شده است.

با توجه به ثبت تعداد 83 هزار و 30 نفر توسط چین اینک پاکستان در جدول تعداد مبتلایان به کرونا جای این کشور را گرفته و در رده 17 قرار گرفته است.

ایالت پنچاب با 35 هزار و 308 بیمار آلوده ترین ایالت پاکستان به حساب می آید و پس از آن نیز ایالت سند با 34 هزار و 889 نفر قرار دارد.

همچنین با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های پاکستان، قرنطینه خانگی نیز جدی شد و تا کنون 1040 پزشک و پرستار که به کرونا مبتلا شده‌اند در خانه های خود قرنطینه شده‌اند.

مسئولین بهداشتی پاکستان با بحرانی اعلام کردن وضعیت تصریح کردند: طی روزهای آتی خطر ابتلا به کرونا و افزایش تعداد بیماران وجود دارد و ممکن است تعداد کل بیماراان در کشور پاکستان به بیش از صدها هزار نفر برسد.

این در حالی است که دولت اسلام آباد به منظور کنترل بیماری کرونا استفاده از ماسک را در سراسر کشور اجباری کرده و از افرادی که قانون را رعایت نکنند نیز جریمه اخذ می کند.

پاکستان بر سر دو راهی تسهیل قرنطینه و تشدید آن وجود دارد ولی وجود مشکلات فراوان اقتصادی باعث شده تا دولتمردان پاکستانی راه تسهیل قرنطینه را انتخاب کرده و آن را در سراسر کشور اجرایی کنند.

جولان کرونا در پارلمان پاکستان و ابتلای 30 کارمند طی 3 روزدولت پاکستان عدم استفاده از ماسک را جرم اعلام کردتعداد بیماران کرونایی در پاکستان به بیش از 61 هزار نفر رسید

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "چین" اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمارهای رسمی، تجارت ایران و پاکستان در شرایطی تقریبا پایاپا در حال رشد است و بر اساس ظرفیت های دو کشور، برای رساندن رقم تجارت دو جانبه به 5 میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

کد خبر 849423 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان تجارت خارجی پاکستان

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است