Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: طی روز‌های گذشته و با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، برگزاری نماز جماعت در این استان آغاز شده است و در شهر‌های با وضعیت سفید در استان شمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 10:06 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۵۵۲

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزارنشدن نماز‌های جماعت در ایام مقابله با بحران کرونا بیان کرد: با وجود اینکه مردم در صفوف نماز جمعه حاضر نبودند، اما در مراکز استان با ضبط برنامه به جای خطبه‌ها با مردم صحبت می‌کردیم و از صدا و سیمای محلی پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه گفت: در برنامه‌های تولیدی مباحث سیاسی و عبادی را به سمع و نظر مردم در این روز‌های کرونای می‌‎رساندیم. در شهرستان‌ها نیز خطبه‌های ائمه جمعه به صورت گزارش ارائه می‌شد و ائمه جماعات در فضای مجازی با مردم صحبت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: نهاد دین در همکاری با نظام سلامت، خوش درخشید

وی گفت: طی روز‌های گذشته و با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، برگزاری نماز جماعت در این استان آغاز شده است و در شهر‌های با وضعیت سفید در استان شمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی