Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیدخام گفت: مسجد محوری در محلات کمتر توسعه یافته ضرورتی برای مقابله با آسیب‌ های اجتماعی و معضلات فرهنگی است و باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در مراسم جشن تکلیف دختران در مسجد سیدالشهدای شهر قزوین بیان کرد: توجه جدی به موضوع تربیت دینی برای شکل گیری شخصیت سالم فرزندان در جامعه از موضوعات مهمی است که والدین باید به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: توجه به نکات تربیتی در سنین کودکی و نشان دادن مسیر صحیح زندگی توسط والدین، کودکان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند و والدین باید با رفتار صحیح خود به طور عملی الگوی مناسبی برای فرزندان شان باشند تا آنها از همان دوران رفتار صحیح را فرا بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ ترین برنامه ‌های پایگاه‌های فرهنگی و مساجد در محلات، برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی برای اهالی آن است، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه در محلات کمتر توسعه یافته علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به نحو مطلوب، نشاط را در دل کودکان این مناطق ایجاد می‌کند.

 

بیدخام خاطر نشان کرد: اگر از سن کودکی فرزندانمان را با مساجد و محیط‌های مذهبی آشنا کنیم، پایه‌های اعتقادی و دینی آنها مستحکم می‌ شود و در جوانی و نوجوانی در برابر آسیب‌های اجتماعی از امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: استانداری قزوین آسیب های اجتماعی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟