Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین حکمتیان اصل با بیان این که پایگاه هوایی اطفای حریق در استان راه اندازی می شود افزود: تمام تجهیزاتی که برای اطفای حریق به استان اضافه شده است، از محل اعتبارات ملی خریداری شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس با بیان این که آتش سوزی فعالی در سطح استان نداریم گفت: تیم های ما در سطح استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین حکمتیان اصل در خصوص برآورد از آتش سوزی ها در استان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا الان حدود ۳۰۰ هکتار از مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد که در محدوده منابع طبیعی بوده اند آتش‌سوزی داشتیم.

وی افزود: با توجه به جلساتی که داشتیم یک سری تجهیزات در حال ورود به استان هستند که تا هفته آینده به استان انتقال داده می شوند، این وسایل شامل ۳۰ دستگاه دمنده، مقداری وسایل شخصی مثل کفش و لباس مخصوص است. و بر اساس وعده سازمان تعداد 300 دستگاه دمنده تا پایان سال به استان تعلق می گیرد.

حکمتیان اصل گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته حدود ۱۶ نقطه در کشور مشخص شده که نیاز به پایگاه اطفای حریق دارد که یک نقطه از این مناطق استان کهگیلویه وبویراحمد است که در منطقه فیروزآباد کالوس در حال اتمام است و طبق برنامه‌ریزی‌ های شده در یک پروسه چند ساله به استان داده می شود.

وی افزود: تمام تجهیزاتی که برای اطفای حریق به استان اضافه شده است، از محل اعتبارات ملی خریداری شده است البته استاندار حمایت کردند و قول دادند که حدود ۲۰۰ میلیون تومان پول جهت هزینه های مصرفی مثل آب و غذا برای افرادی که به ارتفاعات می روند داده شود همچنین استاندار استان دستور دادند که ۵۰ دمیده خریداری و هزینه آن را پرداخت کند.

مدیر کل منابع طبیعی استان در پایان بیان کرد: اداره منابع طبیعی با توجه به استاندارد ها از نظر نیروی انسانی کمبود نیرو دارد و نیاز زیادی به افزایش نیروی انسانی دارد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منابع طبیعی اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران