Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ دارابی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران  گفت : در دو ماهه اول سال جاری تعداد ۳۴۸ راس دام سبک و ۵۹ راس گاومیش قاچاق که توسط مراجع انتظامی ضبط شده بود ، جهت تایید سلامت به شبکه دامپزشکی این شهرستان تحویل داده شدند.

او اضافه کرد  : نقل و انتقال غیرمجاز دام موجب شیوع بیماری‌های دامی و خسارات اقتصادی به دامداران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران افزود : حمل هرگونه دام و فرآورده‌های خام دامی بدون اخذ مجوز‌های لازم از ادارات دامپزشکی غیرمجاز بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان قاچاق دام فراورده های خام دامی برخورد قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی