Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از پایان خاموشی و محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی پارک‌های سطح شهر خبر داد.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار خوزستان، از روز پنج‌شنبه گذشته به تدریج روشنایی پارک‌های اهواز آغاز شده است. محدودیت‌های ترافیکی در ورودی پارک‌ها نیز رفع شده و پارک‌ها بازگشایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های عمدی در پارک‌های اهواز در هفته گذشته، گفت: در مدت خاموشی پارک‌ها، خسارت‌هایی به تاسیسات پارک‌های ساحلی اهواز وارد شده است. در مجموع حدود ۳۰۰ هکتار پارک ساحلی در اهواز وجود دارد که خاموشی پارک‌ها، مشکلاتی در نگهداری از آن‌ها ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به آتش‌سوزی عمدی در پارک چوبی اهواز بیان کرد: در پی این آتش‌سوزی حدود ۳ میلیارد تومان خسارت به پارک وارد شده است. شواهدی از عوامل این آتش‌سوزی توسط نیروهای انتظامی به دست آمده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: هفته قبل از آن نیز پارک حجاب دچار آتش‌سوزی عمدی شده بود. علاوه بر وقوع حریق در پارک حجاب، در دو هفته اخیر حریق‌های گسترده‌ای در نیزارهای اطراف شرکت فولاد، نیزارهای اطراف لوله‌های نفت در مجاورت کوی عابدی، فضای سبز تصفیه‌خانه شرکت آب و فاضلاب در چنیبیه و کانکس ایستگاه غواصی نجات غریق آتش‌نشانی در پارک‌های ساحلی شرقی اهواز هم رخ داده است که به نظر می‌رسد همه این آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری اهواز پارك فضاي سبز آتش سوزي آتش سوزی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند