Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی این استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: امکان گازرسانی به بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان فراهم است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت: شرایط و زیرساخت‌ها برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی فعال و تازه احداث‌شده در استان فراهم است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعار جهش تولید با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، مقدمات و زمینه‌های لازم تحقق می‌یابد، افزود: براساس دستورعمل وزارت نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، از سال ۹۴ به بعد مقرر شد کسانی که قصد راه‌اندازی واحد تولیدی و صنعتی دارند، پیش از آن از شرکت گاز استان استعلام بگیرند تا در نزدیک‌ترین فاصله به خطوط گاز اقدام به احداث آن کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران خواستار راه‌اندازی واحدهای صنعتی در نزدیکی خطوط تغذیه و توزیع گاز استان شد و تصریح کرد: در صورتی که این واحدها در فاصله کمی از خطوط و شبکه گاز ایجاد شوند، گازرسانی به‌راحتی و با هزینه کمتری انجام می‌شود.

احمدپور با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی به بیش از ۶۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی تا پایان سال ۹۸ تحقق یافته، یادآور شد: این شرکت در سال ۹۸ برای گازرسانی به هر واحد تولیدی، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه می‌کرد، اما امسال با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب و در راستای جهش تولید، این رقم به سقف ۶ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: تاکنون در مجموع یک هزار و ۱۲۵ واحد تولیدی و صنعتی مشترک عمده در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: هم‌اکنون تعداد ۳۲ شهرک صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و همچنین در راستای سیاست‌های دولت در سال جهش تولید، تعداد سه شهرک صنعتی کیاسر، دودانگه و گرماب با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان، از این نعمت خدادادی بهره‌مند خواهند شد.

احمدپور یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران در راستای اجرای سیاست محرومیت‌زدایی و گسترش عدالت اجتماعی، همه زیرساخت‌های لازم برای توسعه گازرسانی در داخل کشور بالاخص گازرسانی به روستاها را فراهم کرده که این موضوع افزون بر افزایش رفاه در این مناطق، به ایجاد امید به زندگی، اشتغال‌زایی و نشاط منجر شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گازرسانی جهش تولید واحد تولیدی و صنعتی شرکت گاز استان گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران