Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی نت، این پژوهش نشان می‌دهد افرادی که قربانیان نفوذ به زیرساخت‌های رایانه‌ای شرکت‌های فناوری هستند حتی بعد از اطلاع از موضوع نیز اهمیت زیادی به این مساله نمی‌دهند و تنها یک سوم آنها برای تغییر کلمات عبور خود اقدام می‌کنند.

بررسی یادشده که از ژانویه سال ۲۰۱۷ تا دسامبر سال ۲۰۱۸ انجام شده، نشان می‌دهد از میان یک سوم افرادی که کلمات عبور خود را تغییر می‌دهند تنها یک سوم از کلمات عبور قوی‌تر و بهتری استفاده می‌کنند و باقی افراد کلمات عبور تازه ای انتخاب می‌کنند که ضعیف‌تر یا مشابه کلمه عبور قبلی آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهشگران امنیتی هشدار می‌دهند که با توجه به وقوع گسترده حملات هکری ضروری است قربانیان این حملات موضوع را جدی بگیرند و حتماً کلمات عبور بهتری متشکل از حروف و کلمات و برخی کاراکترهای متنوع انتخاب کنند.

کد خبر 4942198

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت سایبری گوشی هوشمند هکرها امنیت اطلاعات ویروس کرونا فناوری نانو شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری فناوری فضایی تحقیقات علمی توییتر تولید موبایل گوگل ایالات متحده آمریکا فیس بوک شرکت اسپیس ایکس کلمات عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • عبور از دژاووی بورسی
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!