Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:40:04 GMT

برگزاری مجازی امتحانات در دانشگاه صنعتی دزفول

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۳۳۹

برگزاری مجازی امتحانات در دانشگاه صنعتی دزفول

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از برگزاری امتحانات این دانشگاه از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی خبر داد.

علی ظاهرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند. زمان پایان امتحانات هنوز مشخص نشده است، زیرا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص امتحانات دروس عملی نیز بیان کرد: کلاس‌های تعداد زیادی از درس‌های عملی را به صورت مجازی برگزار کردیم، در نتیجه امتحان این دسته از درس‌ها نیز مجازی خواهند بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور اهواز گفت: برای درس‌های عملی باقی‌مانده نیاز است که برنامه‌ریزی شود و تعداد محدودی از گروه‌های دانشجویی وارد دانشگاه شوند. اولویت ما در برنامه‌ریزی درس‌های عملی، دانشجویان سال آخر هستند.

ظاهرزاده بیان کرد: اکنون شرایط استان مناسب نیست اما به محض عادی شدن شرایط، برای حضور دانشجویان برنامه‌ریزی خواهیم کرد. امتحانات درس‌های عملی دانشجویانی که از نظر زمانی محدودیتی ندارند و سال آخر نیستند، احتمالا شهریور و یا مهرماه برگزار می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به سامانه آموزشی مورد استفاده برای برگزاری امتحانات، گفت: سامانه آموزش مجازی LMS دانشگاه با توجه به قابلیت‌های مناسبی که در زمینه برگزاری آزمون مجازی دارد، تنها مرجع برگزاری کلیه آزمون‌ها است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان کروناویروس امتحانات دانشگاه دانشگاه صنعتی درس های عملی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان