Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@03:57:46 GMT

مشهد با ۱۷ آسیب اجتماعی درگیر است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۴۷۸

مشهد با ۱۷ آسیب اجتماعی درگیر است

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: مشهد و خراسان با بیش از ۱۷ آسیب اجتماعی درگیر است و رتبه اول و یا دوم را داراست.

به گزارش قدس آنلاین، شهناز رمارم در سومین جلسه از سلسله نشست‌های نقد و بررسی رویکردهای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد که با محور آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهارکرد: در قانون شهرداری‌ها متولی تمام امور شهر هستند ولی متاسفانه ما مدیریت یکپارچه شهری نداریم و لذا مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری نمی‌تواند در تمامی مسائل ورود مستقیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برهمین اساس در برخی مسائل مشارکت می‌کنیم؛ مشارکت یعنی شورای شهر و شهرداری مسئولیت مستقیمی ندارد و از طریق مشارکت مسائل را پیش می‌برند.

رمارم با بیان اینکه مشهد و خراسان با بیش از ۱۷ آسیب درگیر است و رتبه اول و یا دوم را داراست، گفت: چنین جایگاهی به هیچ وجه شایسته ما نیست و در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش هر دستگاه و سازمانی باید مشخص شود.

بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمارم تاکید کرد: در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه باید به هم کمک کنیم و پار کار بیاییم؛ حتی اگر مسئولیت مستقیمی در این حوزه نداریم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آسیب اجتماعی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند