Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:15:51 GMT

آغاز پویش اهدای خون، اهدای زندگی است در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۳۴۲

آغاز پویش اهدای خون، اهدای زندگی است در زنجان

ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: از امروز و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه، پویش "اهدای خون، اهدای زندگی است" در زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون از امروز در استان زنجان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مومنانه پویش "اهدای خون، اهدای زندگی است"، برگزار می‌شود، افزود: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان زنجان در این پویش شرکت می‌کنند.   این مسئول بیان داشت: هماهنگی لازم با انتقال خون استان زنجان برای اجرای پویش اهدای خون در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مرحله از رزمایش نیز برگزار شود.   جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اهدای خون یک تکلیف اجتماعی است، ادامه داد: برگزاری این رزمایش سراسری موجب کمک به بیماران نیازمند به گروه‌های خونی می‌شود.   طهماسبی خاطرنشان کرد: در سه دوره گذشته این رزمایش بسیجیان و خیرین با تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کردند و در این مرحله با اهدای خون، عمر دوباره‌ای به بیماران می دهند.   وی گفت: راه‌اندازی چنین پویش‌هایی در قالب کمک مومنانه دارای آثار مثبت اجتماعی و فرهنگی است.   این مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود بسیجیان استان همچون سه دوره گذشته این رزمایش در این مرحله نیز شرکت کرده و همدلی دیگری را به نمایش بگذارند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان کمک مومنانه اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید