Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:30:02 GMT

صدور ۱۰ موافقت اصولی طرح‌های کشاورزی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۴۳۲

صدور ۱۰ موافقت اصولی طرح‌های کشاورزی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از صدور ۱۰ فقره موافقت اصولی طرح‌های بخش کشاورزی خبر داد.

سید عباس موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده به منظور اجرای طرح‌های بخش کشاورزی و با هدف توسعه این طرح‌ها در استان خوزستان، موافقت اصولی برای اجرای ۱۰ طرح کشاورزی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح‌ها مربوط به بخش‌های برنج‌کوبی، بسته‌بندی سبزیجات، بسته‌بندی میوه، تخم‌مرغ و تخم بلدرچین، احداث کشتارگاه دام، تولید رب‌گوجه و تولید محصولات لبنی هستند و می‌توانند به افزایش ارزش افزوده تولیدات بخش کشاورزی کمک شایانی کنند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مجموع سرمایه ثابت مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها ۳۲۲ میلیارد ریال است و با اجرایی شدن طرح‌ها حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن به ظرفیت صنایع تبدیلی خوزستان افزوده خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح‌های صنایع تبدیلی علاوه بر نقشی که در افزایش ارزش افزوده تولیدات دارند، می‌توانند گره‌گشای مشکلات اشتغال باشند، افزود: با راه‌اندازی این طرح‌ها برای ۱۷۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود. این طرح‌ها در اهواز، رامهرمز، کارون، حمیدیه، شوش، شوشتر و اندیمشک اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشاورزی جهاد كشاورزي صنايع تبديلي صنایع تبدیلی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان

حمید بنی تمیم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش بیان کرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می‌شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت‌وسوی یکپارچه‌ای می‌برد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره‌ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر و رؤیای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

بنی تمیم ادامه داد: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت‌ها و دخالت‌های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش کمتر می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت اجرای طرح یادشده در خوزستان گفت: با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و با مشارکت سایر ارگان‌ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده‌ها جمع‌آوری شده است.

بنی تمیم با اعلام اینکه خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت‌های خود برسد، تصریح کرد: سالهاست ظرفیت‌های فوق‌العاده خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه‌های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

کد خبر 6099431

دیگر خبرها

  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • کسب رتبه اول کشوری اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی
  • بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی
  • «نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» رونمایی شد
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد