Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از انتشار فراخوان رویداد بزرگ هنر‌های تجسمی بزرگداشت فردوسی خبرداد.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ آقای ابوالفضل مکرمی‌فر گفت: انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی و پایگاه میراث‌فرهنگی توس، موسسه آموزش عالی فردوس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد، هنرمندان را به ثبت آثار فاخر، خلاقانه و هنری با موضوع داستان‌های شاهنامه فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاریخ برگزاری این رویداد 12 تا 19 تیر 1399 و افتتاحیه نمایشگاه 12 تیر و اختتامیه و اهدای جوایز آن 19 تیر است، همچنین آخرین مهلت بارگذاری آثار، 31 خرداد است.
آقای مکرمی‌فر گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی به نشانی khrvas.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فراخوان هنر های تجسمی بزرگداشت فردوسی میراث فرهنگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر