Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:11:33 GMT

مردم اغذیه‌فروشی‌ها متخلف را معرفی کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۰۸۸

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران گفت: اگرچه اکثر اغذیه‌فروشی‌های سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام رعایت می‌کنند ولی شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واحدهای متخلف را گزارش دهند.

اسدالله احمدی شهریور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه واحدهای اغذیه‌فروشی برای ادامه فعالیت در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و وزارت بهداشت نیز بر آنها نظارت دارد، اظهار کرد: تقریبا اکثر واحدهای اغذیه‌فروشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، زیرا بحث حفظ جان مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر شهروندان با اغذیه‌فروشی‌ای مواجه شدند که هیچ یک از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد و مرتکب تخلف شده بود، می‌توانند با شماره  ۸-۶۶۴۹۴۶۵۷ که شماره اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران است، تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند. اتحادیه نیز حتما پیگیر این تماس‌ها خواهد بود.

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران با بیان این‌که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای اغذیه‌فروشی سرمایه‌های خود را از دست دادند و نتوانستند مجدد به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: به دلیل اینکه اوج فروش این واحد در اسفندماه بود، بسیاری از آن‌ها مواد مورد نیاز خود را در بهمن ماه خریداری کرده بودند و همین امر باعث شد که تاریخ مصرف بسیاری از اجناسشان بگذرد و متحمل ضرر و زیان بسیاری شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر این واحدهای اغذیه فروشی بهداشت فردی و محیطی را رعایت نکنند و مشتری مدار نباشند، قطعا خودشان ضرر خواهد کرد و از دور خارج خواهند شد، گفت: واحدهای اغذیه‌فروشی موظف به استفاده از ماسک، دستکش، کلاه، روپوش و رعایت بهداشت فردی و محیط هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اغذیه فروشی کروناویروس واحدهای اغذیه فروشی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران