Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجود برخی از مخالفت‌هایی که با حضور خلیل زاده در هیئت مدیره استقلال صورت می‌گیرد، وی همچنان ریاست آن را بر عهده دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خلیل زاده همچنان در استقلال فعالیت دارد ناهماهنگی در هیئت مدیره استقلال باوجود عدم تایید این موضوع از سوی اعضاء، کاملاً مشهود است و مشخصاً شکاف عمیق بین رییس این هیئت مدیره و مدیرعامل که از اصلی‌ترین ارکان مدیریت باشگاه هستند به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعادتمند که عملکرد خوبی در مدت زمان کوتاه مدیریتی‌اش در استقلال داشته و توانسته اعتماد و رضایت هواداران را جلب نماید، بر سر مسائلی که عمده ترین آن کارگزار باشگاه است با یکدیگر اختلاف دارند و این اختلاف مانع از پیشبرد برخی از برنامه‌های باشگاه به خصوص در حوزه اقتصادی می‌شود.

با اینکه تاکنون بارها بحث جدایی خلیل‌زاده از هیئت مدیره استقلال پیش آمده، اما این اتفاق تاکنون روی نداده تا وی همچنان رییس هیئت مدیره این باشگاه باقی بماند.

اصلی ترین عامل عدم جدایی خلیل‌زاده از هیئت مدیره استقلال سیاستگذاری های وزارت ورزش در این باشگاه است و اعتقاد وزیر به خلیل‌زاده و حمایت از او موجب شده تا وی همچنان ریاست هیئت مدیره این باشگاه را بر عهده داشته باشد.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم که از مدتی پیش روابطش با برخی از اعضای هیئت مدیره کدر شده، اخیراً با انتشار پیامی و مخاطب قرار دادن شخص خلیل زاده ، اختلافش با وی را علنی کرد تا مشخص شود اختلاف با خلیل‌زاده در این باشگاه گسترده تر از چیزی است که تصور می‌شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال اسماعیل خلیل زاده هیئت مدیره استقلال خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری