Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در بحبوحه ناآرامی‌های گسترده و بلاتکلیفی اقتصادی، میزان محبوبیت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در ماه گذشته شش درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین میزان در طول یک سال رسید.

اخبار بین الملل-نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که این هفته از سوی هیل و هریس ایکس انجام شده است نشان می‌دهد که تنها ۴۴ درصد از رای دهندگان از عملکرد ترامپ راضی اند و ۵۶ درصد از عملکرد وی ناراضی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظرسنجی، این نخستین بار است که میزان محبوبیت ترامپ از ماه مارس به زیر ۵۰ درصد رسیده است و این کمترین میزان محبوبیت در یک نظرسنجی در طول یک سال است.

آخرین بار که میزان محبوبیت ترامپ به ۴۴ درصد کاهش یافته بود ماه مه سال ۲۰۱۹ بود و این در حالی بود که پایین‌ترین میزان محبوبیت در نظرسنجی هیل و هریس نیز دو ماه قبل بود که ۴۳ درصد بود.

این نظرسنجی جدید بین دوشنبه تا پنجشنبه این هفته و در جریان ادامه اعتراضات در شهر‌های بزرگ بخاطر مرگ جورج فلوید، سیاه‌پوست غیرمسلح، که هفته گذشته به دست پلیس مینیاپولیس در هنگام بازداشت کشته شد، انجام شده است.

این نظرسنجی به صورت آنلاین و بین دو هزار و ۸۲۷ نفر بین تاریخ اول تا چهارم ژوئن انجام شد.

در حالی که بسیاری از معترضان به طور مسالمت‌آمیز تجمع کرده اند، تظاهرات گاهی به خشونت کشیده شده است و درگیری‌های زیادی با پلیس و مواردی از خرابکاری و غارت در چندین شهر صورت گرفته است.

طبق نتایج نظرسنجی اخیر رویترز و ایپسوس، بیش از ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با رویکرد ترامپ در برخورد با اعتراضات موافق نیستند و ۴۰ درصد از این تعداد نیز «قویا» با آن مخالف کرده اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید پی بی اس و ان پی آر- ماریست نیز از هر ۱۰ آمریکایی بیش از شش نفر این اعتراضات را قانونی می‌دانند و ۶۷ درصد از رای‌دهندگان نیز فکر می‌کنند که ترامپ اکثر این تنش‌ها را افزایش داده است.

اعتراضات علیه وحشیگری پلیس در بحبوحه همه‌گیری چند ماهه کرونا صورت گرفته است که منجر به مرگ بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا و خسارات گسترده اقتصادی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا کرونا آمریکا کرونا ترامپ میزان محبوبیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند