Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از شبکه تصویری راپتلی، معترضان به خشونت پلیس و نژادپرستی با تجمع در برابر سفارت آمریکا در مکزیکوسیتی با پرتابه‌هایی ساختمان سفارت را مورد حمله قرار دادند و حصار اطراف آن را تخریب کردند.

طبق این گزارش، معترضان به نژادپرستی روز جمعه در پایتخت مکزیک با در دست داشتن پرچم‌هایی سعی کردند حصاری را که برای حفظ امنیت سفارتخانه آمریکا نصب شده بود، تخریب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که برخی معترضان سعی داشتند از حصار‌ها بالا بروند دیگران سعی در تخریب آن را داشتند و مبادرت به پرتاب کوکتل مولوتوف و پرتابه‌های دیگر از پشت حصار به سوی ساختمان سفارت آمریکا می‌کردند.

آتش این اعتراضات که با کشته شدن جرج فلوید سیاهپوست بدست پلیس آمریکا شعله‌ور شد، داغ کشته شدن یک شهروند مکزیکی به نام «جیووانی لوپز» را که در پنجم ماه مه (اردیبهشت) در بازداشت پلیس مکزیک در ایالت خالیسکو جان باخت، زنده کرد و محرکی شد تا مردم مکزیک ضد خشونت پلیس کشورشان سر به شورش بردارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا