Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم گفت: در کنار مبارزه با کرونا این‌بار در سنگر انفاق و نیکوکاری با تمام توان برای رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان تلاش خواهیم کرد. 

«رضا ظهیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت رسیدگی به مستمندان در آموزه‌هاي دینی و مذهبی، گفت: چنانچه از احادیث و روایات بسیاری برمی‌آید صدقه ۷۰ بلا را دفع میکند و موجب پیشگیری خیل عظیمی از معضلات اجتماعی می‌شود و از این رهگذر بر همه مومنین واجب است در شرایط سخت اقتصادی موجود؛ بیشتر از پیش بدین مقوله توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم تبریز با اشاره به یکی از فعالیت‌های اخیر این مرکز در زمینه تأمین اقلام ضروری نیازمندان افزود: به همت جوانان مومن و انقلابی و مساعدت خیرین بزرگوار چند روز پیش ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش کلی ۱۴۰ میلیون تومان حاوی برنج - مرغ - روغن - قند و چای - ماکرونی - مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی - حبوبات و نظایر آن پس از بسته بندی طی یک سنت حسنه به صورت شبانه و مخفی به درب منازل نیازمندان ارسال گردید.

 

وی با تشکر از همکاری ویژه اصناف و بازاریان تبریز در خرید این اقلام که به صورت عمده و با نازلترین قیمت تهیه شده است؛ گفت: خوشبختانه با ابتکاری که به پیشنهاد خیرین بزرگوار صورت گرفت این بسته‌ها که هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده؛ با قیمت فروشگاه‌های محله حداقل باید برای هر کدام ۵۰۰ هزار تومان هزینه میشد که این برای ما موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود‌؛ چون توانسته‌ایم تعداد بیشتری از خانواده‌های نیازمند را از این انفاق بهرمند سازیم.

 

ظهیری در ادامه سخنان خود با بزرگ و بموقع شمردن حرکت مقام معظم رهبری در صدور فرمان رزمایش سراسری کمک مومنانه، اضافه کرد: متاسفانه با ناکارآمدی برخی مسئولین و توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد وضعیت نابسامان و دشوار اقتصادی هستیم که با آمدن کرونا نیز فشار مضاعفی بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شد و حضرت آقا فقط با یک سخنرانی خیل عظیمی از کمکهای مردمی را متوجه معیشت نیازمندان فرمودند.

 

او در پایان مصاحبه با اضافه کردن یکی دیگر از اقدامات نیکوکارانه کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم به اظهارات خود، گفت: البته بعلاوه بسته‌های معیشتی که ذکر شد در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با مشارکت یک میلیون تومانی خیرین رادیو معارف و موسسه حضرت خدیجه(س) ۲ رأس گوسفند به ارزش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قربانی و پس از بسته بندی بهداشتی بین ۵۵ خانواده از نیازمندان تبریز توزیع شد.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه کمک به محرومان کمک به نیازمندان و فقرا ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کمک به نیازمندان کمک خیرین جمع آوری کمک های مردمی کانون کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک کمک خیران کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی هنری کمک مردمی کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری کانون های مساجد کانون مساجد طفلان مسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی در حاشیه سفر به تبریز و بازدید از پروژه‌های نوسازی و بازآفرینی شهری در گفتگو با شهریار اظهار کرد: تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از شهرهای پیشتاز کشور بوده و آذربایجان شرقی نیز در رتبه چهارم کشور در نوسازی بافت فرسوده کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه روند نوسازی بافت فرسوده در کشور شتاب بیشتری گرفته است، افزود: بر اساس تسهیلات نهضت ملی مسکن، تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در این حوزه و اجرای بسته ۱۹ بندی که مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را به همراه داشته، به شهرداری‌ها اجازه داده شد متناسب با شرایط اقلیمی و اجتماعی خود بسته خاص خود را تنظیم کنند که تبریز در این زمینه از شهرهای پیشرو بود.

آئینی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذ شده به ویژه توسط معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز بسته تشویقی خاص شهر تبریز نیز تدوین و مصوب شد و در حال حاضر اجرایی می‌شود. از شهرداری تبریز جهت پیشتازی در این امر قدردان هستیم و خوشبختانه آمارها نشان می‌دهد روند نوسازی تسریع یافته و در مجموع در کشور نوسازی بیش از ۲۶۲ هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در بافت‌های فرسوده آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از لحاظ نوسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری پس از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه چهارم کشوری قرار دارد، یادآور شد: همچنین کلانشهر تبریز از لحاظ نوسازی بافت فرسوده در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

آئینی با قدردانی از عملکرد معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز به جهت تسریع در اجرای مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: کارسازی و اجرای عملیات محور ۴۵ متری که محلات حاشیه نشین و سکونتگاههای غیر رسمی تبریز همچون یوسف آباد، خلیل آباد و احمدآباد را تحت تأثیر خود قرار داده و مرغوبیت ایجاد می‌کند و ثروت مردم در این مناطق افزایش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود در آینده نوسازی و مقاوم سازی در این محلات شتاب گرفته و شرایط سکونت بهتری برای مردم ایجاد کند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری‌ها در مرحله صدور پروانه ساختمانی و مابقی هزینه‌ها مشوق‌های خوبی برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: بسته‌های تشویقی برای بافت فرسوده در شهرها حداقل ۵۰ درصد و در کلانشهرهای مشهد و تبریز تخفیف ۸۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی و هزینه‌ها اعمال می‌شود.

کد خبر 6088197

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران